کد خبر: 600030
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۴:۵۵:۵۳
| |

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت خبر داد

محکومیت‌های ناشی از جزای نقدی کوتاه‌تر می‌شود

به گفته سخنگوی دولت مبالغ ریالی جزای نقدی بدل از حبس تعدیل شد و با این اصلاح عملاً کسانی که به خاطر جزای نقدی محکوم شدند و در زندان به سر می‌برند دوره مجازات کوتاه تری خواهند داشت.

محکومیت‌های ناشی از جزای نقدی کوتاه‌تر می‌شود
کد خبر: 600030
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۴:۵۵:۵۳

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در راستای کاهش زندانیان و جمعیت کیفری زندان‌ها دولت بنابر پیشنهاد وزارت دادگستری مبالغ ریالی جزایی نقدی بدل از حبس را تعدیل کرد و با این اصلاح در مبالغ ریالی جزای نقدی بدل از حبس که صورت گرفت عملاً کسانی که به خاطر جزای نقدی محکوم شدند دوره مجازات کوتاه تری خواهند داشت.

به گزارش ایرنا،  بهادر جهرمی همچنین درباره دستور کار جلسات آتی هیات دولت هم گفت: با شروع سال جدید آیین‌نامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف به تصویب رسیده است که حمایت از اشتغال و اجرای شعار سال را تسریع و تسهیل خواهد کرد. دو آیین‌نامه دیگر در حوزه ورزش و جوانان و ارتباطات و فناوری و اقتصاد دیجیتال در دستور کار جلسات آتی هیات وزیران است و در صورت تصویب نهایی اطلاع رسانی خواهد شد. 

سخنگوی دولت افزود: پیرو دستور رئیس جمهور در شورای عالی تعاون در کشور مبنی بر اصلاح سند توسعه تعاون، برای حمایت هرچه بیشتر از مجموعه‌های تعاونی هم در حوزه شکل‌گیری، فعالیت‌ها و شیوه مدیریت و ساماندهی آن‌ها در دستور کار است همچنین اصلاحیه سند توسعه تعاون هم در کمیسیون اقتصادی دولت نهایی شده و در دستور جلسات هیات وزیران قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها