کد خبر: 609006
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۰:۲۵:۳۵
| |

حرمت‌الله رفیعی رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران:

فریب نخورید/ تور 4 هزار دلاری مصر امکان ندارد

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران تورهای 200 میلیونی را پیش از تعیین سازوکار و توافق رسمی بین دولت ایران و مصر، غیرممکن و تعهدناپذیر خواند.

فریب نخورید/ تور 4 هزار دلاری مصر امکان ندارد
کد خبر: 609006
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۰:۲۵:۳۵

به گفته حرمت‌الله رفیعی  رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، یکسری از دفاتر خدمات مسافرتی به تبلیغ تور مصر اقدام کردند، درحالی‌که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و سازوکاری بین دو کشور مشخص نشده است.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به تور مصر که با قیمتی در حدود ۴۰۰۰ دلار تعیین شده است، ‌اظهار کرد:‌ رصد تبلیغات تورها نشان می‌دهد که برخی از آژانس‌ها هنوز هیچ‌چیز معلوم نشده به تبلیغ تور مصر اقدام کرده‌اند و رقم‌های بی‌ربطی هم تعیین کرده‌اند. تور مصر که هنوز وضعیت مشخصی ندارد سه تا چهار هزار دلار قیمت گذاشته شده است!

رفیعی با توجه به نامشخص بودن سازوکار صدور ویزا و سفر گردشگران ایرانی به مصر، ‌از آژانس‌های مسافرتی درخواست کرد تعهدی در این‌باره ایجاد نکرده و به فروش تور مصر مبادرت نکنند و صبور باشند تا بین دو کشور توافق رسمی صورت گیرد و مرجع قانونی به‌ویژه برای صدور ویزا مشخص شود.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران ادامه داد: براساس اعلام مقام گردشگری مصر به رسانه‌ها، روادید این کشور فقط برای گردشگرانی که با تور سفر کنند صادر می‌شود که این گردشگران فقط اجازه سفر به «سینا» را دارند و امکان ورود و تردد به سرزمین مصر برای دیدن اهرام و تاریخ و تمدن این کشور را ندارند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها