کد خبر: 620324
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ۱۸:۲۵:۱۲
| |

امام جمعه قم:

دستگاه قضا با شایعه پراکنان فضای مجازی برخورد کند تا مردم احساس امنیت کنند

به اعتقاد حسینی بوشهری امام جمعه قم، امنیت روانی اگر از جامعه گرفته شود زندگی برای جامعه تلخ خواهد شد.

دستگاه قضا با شایعه پراکنان فضای مجازی برخورد کند تا مردم احساس امنیت کنند
کد خبر: 620324
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۹ ۱۸:۲۵:۱۲

امام جمعه قم گفت: نباید در برابر هتاکان نسبت به مقدسات و قرآن کریم سکوت کرد و زیرا موجب خواهد شد آنان جلو بیایند و به اقدامات خود ادامه دهند.

به گزارش مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در خلج فارس بیان داشت: این فاجعه نشان از چگونگی رعایت حقوق بشر از سوی آمریکایی‌ها دارد که ۲۹۸ نفر از انسان‌های مظلوم و بی گناه مورد حمله ناو آمریکایی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند و این گوشه‌ای از جنایت‌های آمریکا علیه بشریت و ایران اسلامی است.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با محکوم کردن جنایت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: این روزها شاهد هتک حرمت نسبت به قرآن کریم در سوئد هستیم و این مایه تأسف است که پلیس این کشور با این اقدام مخالفت می‌کند.

امام جمعه قم گفت: نباید در برابر هتاکان نسبت به مقدسات سکوت کرد و سکوت موجب خواهد شد آنان جلو بیایند و به اقدامات خود ادامه دهند و دشمنان تصور کردند با آتش زدن قرآن می‌توانند مانع نفوذ این کتاب آسمانی شوند در حالی که اینگونه نخواهد بود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود که رهبری نیز تاکید کردند این امر باید از درون قوه قضائیه آغاز شود که در این صورت نمی‌توان کاری از پیش برد.

چآیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: امنیت روانی اگر از جامعه گرفته شود زندگی برای جامعه تلخ خواهد شد و دستگاه قضا باید با شایعه پراکنان در فضای مجازی برخورد کند تا مردم احساس امنیت کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها