کد خبر: 627098
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۰۰:۳۰:۰۰
| |

هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم:

مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند؛ متدینین بسیار ناراحت هستند

امام جمعه قم گفت: اتمام حجت متدینین این است که اگر دشمن در مسئله حجاب به اهداف خود برسد، کارهای دیگری را هم انجام می‌دهند.

مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند؛ متدینین بسیار ناراحت هستند
کد خبر: 627098
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۰۰:۳۰:۰۰

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.

به گزارش مهر، سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید دارند که مردم در این امر نقش آفرین هستند و گروه‌های سیاسی نیز باید از این فرصت پیش ثبت نام انتخابات، استفاده کنند و کسانی که معتقد به نظام جمهوری اسلامی هستند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند می‌بایست وارد میدان شوند.

امام جمعه قم ابراز داشت: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای حضور فعالانه مردم، بستر را فراهم کنند و امنیت برگزاری انتخابات نیز مهم است و مسئولان باید از حق الناس و امانت داری در فرآیند انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات و رقابت مهم است و البته نباید رقابت‌ها به کینه توزی تبدیل شود و این فضای رقابتی تا مدت‌ها بعد از انتخابات ادامه یابد و همگان باید توجه داشته باشند که زیر چتر انقلاب اسلامی هستیم و نباید فرصت‌های حمایت از انقلاب اسلامی را از دست بدهیم.

خطیب جمعه قم گفت: این روزها متدینین بسیار ناراحت هستند و رنج می کشند و از همه کسانی که در این زمینه نقش دارند، انتظار می‌رود نگرانی‌ها در زمینه بی بندوباری و ناهنجاری را برطرف کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: آیا امروز وقت آن است که بانوی محجبه در کنار فرزندش کتک بخورد و در ماه محرم بی احترامی صورت گیرد.

وی ادامه داد: این اتمام حجت متدینین است که صدای آنان در زمینه حجاب و عفاف باید شنیده شود که اگر دشمن در این مسئله به اهداف خود برسد، کارهای دیگری را هم انجام می‌دهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از مسئولان می‌خواهیم که در زمینه حجاب و عفاف امروز و فردا نکنند و پاسخ مناسب بدهند و مجلس، دستگاه قضا و رئیس جمهور در این عرصه می‌بایست نقش آفرینی کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها