کد خبر: 628807
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

ادعای روزنامه دولت؛ هدف نوبخت در تمجید از عملکرد دولت روحانی انتخاباتی است

روزنامه ایران نوشت: سال 1402 سال انتخابات مجلس شورای‌اسلامی است و نقد به دولت، حتی نقدی غیرواقعی، بهانه خوبی برای ورود به عرصه رسانه است.

ادعای روزنامه دولت؛ هدف نوبخت در تمجید از عملکرد دولت روحانی انتخاباتی است
کد خبر: 628807
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه دولت مدعی شده اظهارات اخیر محمدباقر نوبخت در تمجید از عملکرد روحانی و انتقاد از عملکرد دولت رئیسی تلاش‌هایی در جهت مطرح کردن حزب اعتدال و توسعه برای ورود به انتخابات است.

به گزارش ایران، کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی در سال 1400 و خالی گذاشتن خزانه، ناترازی برق، گاز و بنزین، باقی گذاشتن بیش از 500 هزار میلیارد تومان بدهی تنها به شکل اوراق مالی و از همه مهمتر، نابود کردن سرمایه‌های اجتماعی دولت در مقاطع مختلف از جمله در ماجرای غارت سرمایه‌های مردم در بورس و شبیخون بنزینی در آبان سال 98، مهمترین موارد عملکرد دولت مورد حمایت نوبخت است. با این حال مشخص نیست نوبخت و دیگر مسئولان دولت گذشته با چه رویی می‌توانند همچنان در افکار عمومی ظاهر شده و به تمجید از عملکرد خود بپردازند!

این روزنمه در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است: نوبخت کاملاً آگاه به این مسائل است و سال‌ها با این مسائل و این ادبیات سر و کار داشته است اما برای ایجاد فضای سیاسی و خارج شدن از حاشیه و ورود به میدان، در اولین گام این موضوع را مطرح کرده است. سال 1402 سال انتخابات مجلس شورای‌اسلامی است و نقد به دولت، حتی نقدی غیرواقعی، بهانه خوبی برای ورود به عرصه رسانه است. به نظر می‌رسد هدف نوبخت از حضور رئیس‌جمهور برای برگزاری مناظره در صدا و سیما، مطرح شدن دوباره خود در رسانه‌ها و ایجاد فضای سیاسی جدید برای خود و حزب مطبوع خود (اعتدال و توسعه) است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها