کد خبر: 630184
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۲۵:۵۳
| |

میعاد صالحی مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران:

افزایش 5 برابری ظرفیت قطار تهران-خرمشهر

به گفته مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت حرکت قطار تهران به خرمشهر پنج برابر شده است.

افزایش 5 برابری ظرفیت قطار تهران-خرمشهر
کد خبر: 630184
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۲۵:۵۳

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت حرکت قطارهای مسیر تهران - خرمشهر به منظور تسهیل زیارت اربعین پنج برابر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، "میعاد صالحی" سه‌شنبه در بازدید از مرز شلمچه افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون قطارها در مسیر تهران به خرمشهر و برعکس جهت رفاه حال زائران اربعین افزایش یافت.

وی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه هفتم شهریور یک رکورد پنج برابری برای اولین بار در رفت و برگشت قطارها از تهران به خرمشهر ثبت شد.

مدیر عامل راه آهن ایران گفت: امسال ۲ دستگاه قطار ریل باس با ظرفیت ۸۰۰ نفر شبانه روزی در مسیر رفت و برگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جا به جا خواهند کرد.

صالحی بیان کرد: قطارهای خرمشهر - شلمچه در هر شبانه روز، ۲۰ بار به صورت رفت و برگشت زائران را تا بیستم شهریور ۱۴۰۲ در این مسیر جا به جا می‌کنند.

وی به تمهیدات راه آهن در مسیر خرمشهر به شلمچه اشاره کرد و گفت: چه مسافرانی که از تهران با قطار به شلمچه می‌آیند چه مسافرانی که تا خرمشهر با خودروی سواری به ایستگاه می‌آیند از مسیر خرمشهر به شلمچه که معادل ۲۰ کیلومتر است، می‌توانند از ریل باس‌های رایگان راه آهن استفاده کنند.

صالحی بیان کرد: در سال قبل در مسیر خرمشهر – شلمچه ریل مستقیم نداشتیم اما امسال سوزن بندی جدید انجام دادیم تا جابجایی زائران تسهیل یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها