کد خبر: 643405
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

افشا شد؛ دسترسی سایت همسریابی «همدم» به اطلاعات هویتی کاربران از جمله اطلاعات شغلی و محل سکونت!

روزنامه کیهان نوشت: یکی از قابلیت‌های ویژه سامانه همدم که توانسته است تا حد قابل قبولی اعتماد مردم را به خود جلب کند، همکاری با نهادهای مرجع برای احراز هویت کاربران است؛ این سامانه با استعلام مدارک از دستگاه‌های مربوطه، برخی اطلاعات و مشخصات وارد شده توسط کاربران مانند اطلاعات هویتی، تحصیلی، شغلی و محل سکونتی را صحت‌سنجی می‌کند.

افشا شد؛ دسترسی سایت همسریابی «همدم» به اطلاعات هویتی کاربران از جمله اطلاعات شغلی و محل سکونت!
کد خبر: 643405
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان گزارشی تبلیغاتی برای سایت همسریابی «همدم» دارد که در آن افشا کرده که این سایت به اطلاعات افرادی که در آن ثبت‌نام می‌کنند دسترسی پیدا می‌کند!

به گزارش کیهان، «همدم» سامانه‌ای وابسته به مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» است و تبیان به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نامی آشنا برای کاربران اینترنت به‌شمار می‌رود. تبیان پیش از راه‌اندازی همدم و در سال 1394 سامانه «همسان‌گزینی» را در سایت خود ایجاد کرد که بر پایه فعالیت معرفان ازدواج، کار‌های خود را دنبال می‌کرد. 

این روزنامه افزوده است: یکی از قابلیت‌های ویژه سامانه همدم که توانسته است تا حد قابل قبولی اعتماد مردم را به خود جلب کند، همکاری با نهادهای مرجع برای احراز هویت کاربران است؛ این سامانه با استعلام مدارک از دستگاه‌های مربوطه، برخی اطلاعات و مشخصات وارد شده توسط کاربران مانند اطلاعات هویتی، تحصیلی، شغلی و محل سکونتی را صحت‌سنجی می‌کند تا متقاضیان استفاده از این سامانه با خطای کمتری با متقاضیان دیگر آشنا شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها