کد خبر: 644097
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

اعتراض حسین شریعتمداری به قوه قضاییه: چرا گرگ درنده‌ای چون «مرد شیطان صفت» را در میان مردم رها کردید؟

حسین شریعتمداری نوشت: پرسش این است که چرا آزاد‌کنندگان او بعد از ۱۹ بار بازداشت بار دیگر به آزادی او رای داده و با کدام مجوز قانونی و شرعی این گرگ درنده را در کوچه و خیابان به جان زنان و دختران و نوامیس مردم انداخته‌اند؟! اگر اظهار ندامت کرده است! آیا توبه گرگ، مرگ نیست؟!

اعتراض حسین شریعتمداری به قوه قضاییه: چرا گرگ درنده‌ای چون «مرد شیطان صفت» را در میان مردم رها کردید؟
کد خبر: 644097
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۹:۰۰:۰۰

حسین شریعتمداری به بهانه بازداشت «مرد شیطان صفت» نسبت به آزاد شدن مجرمانی چون او اعتراض کرده است. 

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: دیروز اعلام شد مرد شیطان صفتی که در خیابان‌های تهران اقدام به ربایش زنان و دختران و آزار جنسی آنها می‌کرد، بازداشت شده و به جرایم خود اعتراف کرده است. تا اینجای ماجرا باید به نیروهای پلیس و هوشیاری و وظیفه‌شناسی آنها در خدمت به مردم دست‌مریزاد گفت. در این ماجرا، اما نکته تاسف‌آوری هست که نمی‌توان به آسانی و با بی‌خیالی از کنار آن گذشت. این مرد خبیث و شیطان‌صفت تاکنون ۱۹ بار به جرم دزدی، مواد مخدر و تجاوز به عنف بازداشت و سپس آزاد شده است! پرسش این است که چرا آزاد‌کنندگان او بعد از ۱۹ بار بازداشت بار دیگر به آزادی او رای داده و با کدام مجوز قانونی و شرعی این گرگ درنده را در کوچه و خیابان به جان زنان و دختران و نوامیس مردم انداخته‌اند؟! اگر اظهار ندامت کرده است! آیا توبه گرگ، مرگ نیست؟! و چرا به اظهار ندامت جنایتکاری که ۱۹ بار آزاد و دوباره به جنایت دست زده است اعتماد کرده‌اند؟!

او افزود: اول، بررسی مجدد و دقیق پرونده‌های قبلی او تا اطمینان حاصل شود که روال دادرسی در آن پرونده‌ها بی‌عیب و نقص بوده است. ضمن آن که باید برای مسئولان محترم قضائی و مردم مشخص شود علت آزاد‌سازی مجرم در حالی که نزدیک به ۲۰ جرم مشابه مرتکب شده چه بوده است؟! دومین درخواست و انتظار از دستگاه محترم قضائی آن است که بررسی جنایات این جنایتکار شیطان‌صفت بدون فوت وقت و با سرعت صورت پذیرد و مجازات او به اطلاع مردم رسیده و در ملا عام نیز انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها