کد خبر: 452767
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان:

اولویت اجرای طرح های فاضلاب در مناطقی است که فاضلاب آن‌ها به تالاب انزلی و دریای خزر تخلیه می‌شود

علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: اولویت اجرای طرح های فاضلاب در مناطقی است که فاضلاب آن‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به تالاب انزلی و دریای خزر تخلیه می‌شود.

اولویت اجرای طرح های فاضلاب در مناطقی است که فاضلاب آن‌ها به تالاب انزلی و دریای خزر تخلیه می‌شود
کد خبر: 452767
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: از هزار و 712 روستای گیلان، روستا‌های پاشاکی لاهیجان، ویرمونی آستارا، فاز اول امامزاده ابراهیم شفت، فاز اول مبارک آباد رشت، مسکن مهر تالش در روستای نیک کری، مسکن مهر فومن در روستای کرد محله، مسکن مهر آستانه اشرفیه در روستای اسطلخ بیجار و مسکن مهر لاهیجان در روستای ایشکا دارای شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب است.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب گیلان با توجه به ماموریت ذاتی خود مبنی بر ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری و روستایی مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی، با هدف حفظ سلامت محیط زیست و ارتقای بهداشت عمومی طرح های فاضلاب را در نقاط مختلف استان در دست اجرا دارد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: از بدو تاسیس این شرکت در سال 1371 تاکنون سعی شده با توجه به اعتباراتی که در اختیار است تاسیسات فاضلاب در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان احداث شود.

غیاثی افزود: اولویت اجرای طرح های فاضلاب در مناطقی است که فاضلاب آن‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به تالاب انزلی و دریای خزر تخلیه می‌شود.

او با اشاره به اینکه از 52 شهر گیلان در 11 شهر طرح های فاضلاب در حال اجرا است، گفت: برای این شهر‌ها که دارای کد اجرایی فاضلاب هستند تا پایان سال 98 بیش از 4 هزار و 989 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان، پیشرفت فیزیکی این طرح ها را میان 12 تا 75 درصد اعلام و تصریح کرد: اعتباری بیش از 94 هزار و 234 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های فاضلاب این شهر‌ها نیاز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها