کد خبر: 452896
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت:

مردم کشور رفاه عزتمند می خواهند

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های این هفته آئین سیاسی عبادی نماز جمعه رشت اظهار داشت: مردم حاضرند سختی ها را تحمل کنند اما با عزت زندگی کنند.

مردم کشور رفاه عزتمند می خواهند
کد خبر: 452896
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: ملت ایران در این سال ها اثبات کردند مرگ سرخ به از زندگی نکبت بار است ؛ لذا مردم ایران رفاه با عزت می خواهند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین سیاسی عبادی نماز جمعه رشت اظهار داشت: مردم حاضرند سختی ها را تحمل کنند اما با عزت زندگی کنند.


وی با اشاره به گلایه های مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: مطالبات عمده مردم ما اینست که فضای همدلی آنان بر هم نخورد.


وی ادامه داد: مردم بی سر و صدا دغدغه های معیشت و اقتصاد را تحمل می کنند چرا در گفتمان ها جوری حرکت می کنید که دل مردم را به درد آورید؟


خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نباید به ظالم اعتماد کرد، گفت:هنوز عده ای منتظر برخواستن دود سفید از کاخ سفید هستند که باز هم در پی نخود سیاه باشند.


آیت الله فلاحتی ادامه داد: به کجای کار اینها می خواهید دل خوش کنید؟ به ظالم اعتماد نکنید چرا که هر کس چنین کند خود او ظالم است.


وی اظهار داشت: سه کشور آلمان ،فرانسه و انگلیس بیانیه ای در ارتباط با تحریم و مسائل هسته ای کشور مطرح کردند و به اعدام آن فرد در لباس خبرنگاری اعتراض کردند که البته جز این هم از آنان انتظار نمی رفت.


وی ادامه داد: امروز اروپاییان بقدری گستاخ شده اند که با روح طلبکارانه از ایران درخواست می کنند. آنان تا الان واگرایی تاکتیکی داشتند الان همگرایی تاکتیکی دارند چراکه اروپایی ها یدک کش آمریکا هستند.


خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را پاسداشت و افزود: پرستاری شغل دشوار و والاییست و اگر پرستاران نباشد پزشکان در درمان بیماران دستشان خالیست.


آیت الله فلاحتی اظهار داشت: قدردان تلاش های پرستاران و کادر درمان در این بحران کرونا هستیم و پرستاران بدانند مردم تلاش های آنان را پاس می دارند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها