کد خبر: 459972
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۲۱:۱۹:۰۰
| |

نامه رئیس خانه صمت به استاندار گیلان برای رفع عاجل قطعی های مکرر برق در بخش صنعت

در پی قطعی های مکرر جریان برق و بروز ساعت ها خاموشی و به تعطیلی کشانده شدن خط تولید کارخانجات استان گیلان، فرحمند پورعلی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار رفع قطعی های مکرر جریان برق بخش صنعت استان شد.

نامه رئیس خانه صمت به استاندار گیلان برای رفع عاجل قطعی های مکرر برق در بخش صنعت
کد خبر: 459972
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۲۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی قطعی های مکرر جریان برق و بروز ساعت ها خاموشی و به تعطیلی کشانده شدن خط تولید کارخانجات استان گیلان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار رفع قطعی های مکرر جریان برق بخش صنعت استان شد.

در متن نامه فرحمند پورعلی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان به ارسلان زارع استاندار گیلان چنین آمده است:

جناب آقای دکتر زارع

استاندار محترم گیلان

با سلام

احتراماً همانگونه که مستحضرید؛ در پی قطعی سراسری برق و گاز به ویژه در مورخ 23/10/99 که موجب بروز صدمات جبران ناپذیری به پیکره صنعت کشور و استان گیلان گردید، متأسفانه بصورت مکرر و روزانه شاهد قطعی های پی در پی جریان برق در واحدهای صنعتی در سطح استان هستیم.

در شرایط سخت و طاقت فرسای تحریم و جنگِ اقتصادی و تحمل مضاعف بحران های اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا، متأسفانه تحریم های ظالمانه داخلی علیه تولید ملی و خطر بیکاری انبوه جامعه همانند بمب ساعتی، دستاوردهای انقلاب را مورد تهدید قرار داده است. اکنون که در گردنه حساسی قرار داریم که هر لحظه امکان تعطیلی واحدهای صنعتی جامعه و شهروندان را تهدید می کند و خطر موج عظیم نارضایتی فعالان ارجمند و سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت که به واقع همانا سربازان جان بر کف نظام اقتصادی کشور و استان هستند، همواره مورد تهدید می باشد؛ متأسفانه با سیل گزارشات و اعتراضات مدیران ارجمند واحدهای صنعتی مواجه گشته ایم. کمااینکه جریان برق فعالیت های غیرضرور برقرار است، نوک پیکان قطعی برق که دلایل آن نیز نامشخص است به سمت تولید و صنعت نشانه رفته، صنعتی که راه اندازی آن علاوه بر صرف میلیاردها سرمایه گذاری، موجب اشتغال جوانان شایسته این مرز و بوم و نیز زمینه خودکفایی ملی را فراهم کرده؛ مورد ظلم و بی مهری داخلی واقع شده است.

خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به عنوان تشکل فراگیر تخصصی بخش تولید و صنعت در راستای استیفای حقوق تولیدکنندگان وفق ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، این موضوع را به طور مجدانه پیگیر است و از آن مقام محترم رفع قطعی های مکرر جریان برق بخش صنعت استان را تقاضا دارد.

فرحمند پورعلی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان

منبع: روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها