کد خبر: 499384
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۰:۰۳:۰۰
| |

هفته آینده 350 هزار دوز واکسن ایرانی و خارجی کرونا وارد استان گیلان می‌شود

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این استان گفت: هفته آینده قرار است 350 هزار دوز واکسن ایرانی و خارجی وارد گیلان شود.

هفته آینده 350 هزار دوز واکسن ایرانی و خارجی کرونا وارد استان گیلان می‌شود
کد خبر: 499384
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این استان گفت: هفته آینده قرار است 350 هزار دوز واکسن ایرانی و خارجی وارد گیلان شود.

او با بیان اینکه 30 هزار دوز از این واکسن‌ها واکسن سینوفارم است و بقیه واکسن‌ها تولید داخلی مربوط به بنیاد برکت است، افزود: واکسن‌های جدید قرار است به گروه سنی 65 سال به بالا تزریق شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: تاکنون 217 هزار و 867 دوز واکسن به افراد بالای 70 سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بیماران خاص تزریق شده است.

سالاری تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا در 53 پایگاه سراسر استان گیلان انجام می‌شود که 12پایگاه مربوط به شهر رشت است.

مساجد گیلان، پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا در استان


حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: آمادگی داریم از ظرفیت مساجد استان برای انجام واکسیناسیون با نظارت کادر درمان و علوم پزشکی استفاده شود.

او افزود: همچنین می‌توان با هماهنگی با اوقاف از ظرفیت بقاع متبرکه هم برای واکسیناسیون استفاده کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: طلاب و گروه‌های جهادی از روز‌های اول شیوع کرونا در کنار کادر درمان بودند و علاوه بر کمک در بیمارستان ها، در زمینه تدفین درگذشتگان

کرونا هم جهادی کار کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها