کد خبر: 506157
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۹:۰۶:۴۵
| |

فرماندار رشت در نشستی با هیات ورزشهای همگانی استان گیلان مطرح کرد:

درجوامع توسعه یافته، سلامت و نشاط اجتماعی اهمیت خاصی داشته و اثرات آن در روح و جسم افراد غیر قابل انکار است

علی فتح الهی، فرماندار شهرستان رشت در نشست هیات ورزشهای همگانی استان گیلان گفت: برای داشتن یک جامعه شاد و با نشاط به همکاری سازمان‌ها و نهادها نیازاست تا با زیر ساخت های لازم دراین حوزه بتوانیم سلامتی و نشاط را در تمام اقشار جامعه نهادینه کنیم.

درجوامع توسعه یافته، سلامت و نشاط اجتماعی اهمیت خاصی داشته و اثرات آن در روح و جسم افراد غیر قابل انکار است
کد خبر: 506157
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۹:۰۶:۴۵

اعتمادآنلاین| علی فتح الهی، فرماندار شهرستان رشت در نشست هیات ورزشهای همگانی استان گیلان گفت: برای داشتن یک جامعه شاد و با نشاط به همکاری سازمان‌ها و نهادها نیازاست تا با زیر ساخت های لازم دراین حوزه بتوانیم سلامتی و نشاط را در تمام اقشار جامعه نهادینه کنیم.

وی گفت: دراین دوران با وجود بحران پاندمی کرونا و مشکلات اقتصادی واشتغال، توجه و دقت نظر بیشتری به خانواده ها، سلامت روح وجسم آنها نیاز است. بطوریکه در کنار مشکلات و فشارهای روحی، کم تحرکی نیز جامعه را بسوی درمان محوری و ابتلا به بیماری های ناشی از بی تحرکی و تغذیه نادرست سوق خواهد داد.

فرماندار رشت تاکید کرد: لازم است برای عملی کردن اهداف سلامت محور و توسعه ورزش وفعالیت جسمانی در بین شهروندان، زیر ساخت ها را برای این مهم فراهم کنیم.


وی با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه وارتقا میل و رغبت جامعه به ورزش و فعالیت جسمانی اولین گام در توسعه نشاط وسلامت اجتماعی است افزود: با طرح ها و برنامه های هیات ورزشهای همگانی استان نظیر شهرفعال و انواع جشنواره ها میتوان در بین خانواده ها، دانش آموزان، سالمندان و کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان ها پویایی تحرک و انگیزه ورزش را ارتقا بخشید.

علیرضا زهری، رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان نیز با بیان اینکه امروز ورزشهای همگانی دیگر در چند طرح‌محدود نظیر پیاده روی خانوادگی خلاصه نمی شود، افزود: این هیات با برگزاری همایش های مختلف، برنامه های ورزشی، امضای تفاهم نامه ها، ساماندهی پارک ها و بخصوص پروژه ملی شفا ( شهرفعال) می تواند سهم بسزایی درارتقا سلامت و شادابی شهروندان ایفا نماید.

منبع: روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها