کد خبر: 584626
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۷:۲۰:۳۷
| |

کیهان: رکود اقتصادی غیرقابل انکار است اما تقصیر دولت روحانی است

روزنامه کیهان نوشت: نقش 8 سال مدیریت اشرافی مدعی اعتدال و اصلاحات،‌ در ویران کردن زیرساخت‌های اقتصادی و ثبت بدترین رکوردهای اقتصادی غیرقابل انکار است و اگر مردم معترض هم باشند،‌ قبل از هر چیز به آن مدیریت پشت‌هم‌انداز و بی‌صلاحیت است.

کیهان: رکود اقتصادی غیرقابل انکار است اما تقصیر دولت روحانی است
کد خبر: 584626
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۷:۲۰:۳۷

روزنامه کیهان به بهانه یادداشت دیروز روزنامه جمهوری اسلامی که در آن نوشته بود حجاب بهانه است و مردم به مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی اعتراض دارند، حمله کرده و معضلات اقتصادی کشور را به گردن دولت حسن روحانی انداخته است.

کیهان نوشته: نقش 8 سال مدیریت اشرافی مدعی اعتدال و اصلاحات،‌ در ویران کردن زیرساخت‌های اقتصادی و ثبت بدترین رکوردهای اقتصادی غیرقابل انکار است و اگر مردم معترض هم باشند،‌ قبل از هر چیز به آن مدیریت پشت‌هم‌انداز و بی‌صلاحیت است. شما در وقوع این فاجعه اقتصادی چه نقشی ایفا کرده‌اید؟!

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: بخشی از فجایع اقتصادی موجود و انباشت موجود زیر سر ریل‌گذاری غلط برجام و معطل‌کردن کشور در این چرخه معیوب است. شما به عنوان حامی دولت برجام و دیگر هیچ،‌امروز نمی‌توانید به نام مردم، از دیپلماسی کشور طلبکاری کنید؛ بلکه متهم ایراد این خسارت بزرگ بر مردم و نظام هستید که طی آن تحریم‌ها دو برابر و رکورد تورم (60 درصد) شکسته شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها