کد خبر: 603073
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۵:۳۰:۴۸
| |

سردار رادان:

مردم قطعا بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت حجاب از سوی مردم، ابراز امیدواری کرد: روزهای بهتری را البته با وضع قوانین و مقررات بازدارنده شاهد باشیم.

مردم قطعا بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند
کد خبر: 603073
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۵:۳۰:۴۸

سردار احمدرضا رادان در پایان جلسه قرارگاه نوروزی استان مازندران با تاکید بر رعایت حجاب توسط مسافران گفت: مردم قطعا بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند و انتظار ما از مسافران و اصناف رعایت این موضوع است.

به گزارش فارس، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت حجاب از سوی مردم، ابراز امیدواری کرد: روزهای بهتری را البته با وضع قوانین و مقررات بازدارنده شاهد باشیم.

سردار رادان جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و مالخرها را از مهمترین دغدغه پلیس و مردم برشمرد و با بیان این که پلیس در این دو حوزه کوتاه نخواهد آمد، گفت: تعداد زیادی از مالخرها دستگیر و اجناسی هم از آنان کشف شد که در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تعیین مالکیت به مالکان آنها تحویل شود.

سردار رادان از ادامه طرح پیشگیری و مقابله با سرقت در سال جدید خبر داد و بیان داشت: قطعا در سال جدید با همکاری استانداران طرح جمع آوری معتادان متجاهر و هم پیشگیری از سرقت ادامه خواهد داشت تا از دغدغه مردم در این حوزه ها کاسته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها