کد خبر: 610341
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۵:۴۰:۵۸
| |

دولت رئیسی چشم بسته غیب می‌گوید:

مشکل بازار خودرو البته مافیا است اما چرا برخوردی نمی‌شود؟!

روزنامه همشهری نوشت: هر دولتی هم که روی کار آمده است همین‌ آش و همین کاسه بوده است. نمایندگان مجلس به‌حق مسئله مافیا را مطرح می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور و آقای فاطمی‌امین هم از این مسئله سخن گفتند؛ اما مردم سؤال دارند چرا به مبارزه علیه این مافیا عمل نشده است؟

مشکل بازار خودرو البته مافیا است اما چرا برخوردی نمی‌شود؟!
کد خبر: 610341
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۵:۴۰:۵۸

روزنامه همشهری با اذعان به وجود مافیا در صنعت خودروی کشور از رییس دولت و وزیر برکنار شده پرسیده چرا با این مافیا مبارزه نمی‌شود؟

به گزارش همشهری، در جلسه استیضاح 10اردیبهشت، این بار مشکلات عدیده صنعت خودرو به مافیا در این بخش عودت داده شد. دولتمردان و مجلسی‌ها به‌صورت مشترک تصریح داشتند مافیا عامل مشکل امروز صنعت خودرو است.

این روزنامه با بیان این مقدمه نوشته است: آیا علت از غیب آمده است؟ کی به‌وجود آمد و چرا جلویش گرفته نشده است؟ هیچ‌کس منکر مافیای خودرو نیست. این مافیا طی 3دهه اخیر بر بی‌کیفیتی و قیمت‌های بالای خودروها اثرگذار بوده است و براساس منافع گروهی برخی جریانات خاص عمل شده است. هر دولتی هم که روی کار آمده است همین‌ آش و همین کاسه بوده است. نمایندگان مجلس به‌حق مسئله مافیا را مطرح می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور و آقای فاطمی‌امین هم از این مسئله سخن گفتند؛ اما مردم سؤال دارند چرا به مبارزه علیه این مافیا عمل نشده است؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها