کد خبر: 192089
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ۱۴:۰۹:۰۰
| |

‌‌فرهاد امندی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان مطرح کرد:

پیش‌بینی پرداخت 100 میلیارد ریال اعتبار در عرصه حمایت از اشتغال زنجان

‌‌فرهاد امندی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان درباره اشتغال‌زایی در استان گفت: حمایت از اشتغال از برنامه‌های مهم این سازمان محسوب می‌شود و امسال اعتبار در نظر گرفته شده برای استان زنجان در عرصه حمایت از اشتغال 100 میلیارد ریال اعلام شده است.

پیش‌بینی پرداخت 100 میلیارد ریال اعتبار در عرصه حمایت از اشتغال زنجان
کد خبر: 192089
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ۱۴:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌فرهاد امندی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان کرد: در راستای حمایت از اشتغال در استان توجه به دو نکته ‌اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده ‌که بر این اساس برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برای 2000 نفر شغل انجام گرفته است.

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌هایی چون کشاورزی، صنایع‌دستی و صنایع تبدیلی قرار دارند و اولویت کاری سازمان در مرحله نخست به متقاضیان مناطق محروم و روستاهای شهرستان‌های استان اختصاص داده شده است.

امندی تصریح کرد: امسال اعتبار در نظر گرفته شده برای استان زنجان در عرصه حمایت از اشتغال 100 میلیارد ریال اعلام شده است و این در حالی است که میزان تسهیلات پرداختی حوزه اشتغال‌زایی در سال 96 مبلغ 30 میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در ادامه یادآورشد: سال گذشته 250 کارگاه در حوزه اشتغال‌زایی در استان ایجاد شد که بیشترین استقبال در حوزه دامداری و صنایع دستی بود.

امندی افزود: در سال گذشته در حوزه محرومیت‌زدایی 333 پروژه در بخش عمرانی از جمله احداث، تکمیل و مرمت توسط بسیج سازندگی استان انجام گرفته است که امسال فعالیت در عرصه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد. در مرحله نخست این برنامه، 200 پروژه در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق اعتبار آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با توجه به تاکید جدی مقام معظم رهبری به ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال برای جوانان بیکار در این عرصه وارد شده است و همواره پیشرو در اجرای طرح‌های اقتصادی و برگزاری اردوهای جهادی و هجرت و در همه عرصه‌ها اعم از اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه‌ای، خدمات‌رسانی، عمرانی، مرمت ، بهسازی و زیباسازی مدارس بوده و موفق به اجرای طرح‌های مختلفی در مناطق مختلف کشور شده که دستاورد تمامی این فعالیت‌ها ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها