کد خبر: 194267
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۴:۲۹:۰۰
| |

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد:

خدمات مبادلات موقت مرزی در گمرک شوشمی

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از آغاز به کار خدمات مبادلات موقت مرزی درگمرک بازارچه مرزی شوشمی خبر داد.

خدمات مبادلات موقت مرزی در گمرک شوشمی
کد خبر: 194267
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۴:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در رابطه با خدمات گمرک شوشمی گفت: گمرک بازارچه مرزی شوشمی به عنوان اولین مرز در سطح کشور با ورود 2 کانتینر کالا به صورت رسمی خدمات مبادلات موقت مرزی را آغاز به کار کرد.

وی افزود: مستند به دستورالعمل ابلاغی 2 کانتینر کالا وارد شده با معافیت 159 میلیون تومانی و تنها با پرداخت عوارض جهت 228 نفر از دارندگان کارت پیله وری از طریق بازارچه مرزی شوشمی وارد گردید.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: برابر ضوابط و مقررات ، دارنده کارت پیله وری به تناسب تعداد افراد تحت تکفل به ازای هر نفر 700 هزار تومان مشمول معافیت سود (خانوار یک نفره 700 هزار تومان، خانوار 2 نفره یک میلیون و 400 هزار تومان ، خانوار سه نفره 2میلیون ویکصدهزار تومان ، خانوار چهار نفره 2 میلیون و800 هزار تومان و…) می گردد .

وی در ادامه به یکی از حسنات حائز اهمیت اجرای طرح اشاره کرد و ادامه داد: دولت برای ایجاد رونق اقتصادی در شهرهای مرزنشین مقرر نمود ، اجناس ورودی تنها باید در داخل شهرهای مرزنشین به فروش رسد به عبارتی خروج از مرکز شهرستان به صورت تجمعی و یا جنبه ی تجاری ممنوع ومجوزی ندارد، بنابراین انتظار داریم ؛ تجاری محلی نگاه خویش را معطوف به تزریق کالا در سطح شهر نمایند که این امر قطعاً منجر به رونق اقتصادی کسبه ی محل می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها