کد خبر: 223318
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۷:۴۳:۰۰
| |

مسئول کارگروه تربیتی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی مجموعه‌های فرهنگی گیلان در لنگرود

مسئول کارگروه تربیتی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی ویژه مربیان تربیتی مجموعه‌های فرهنگی گیلان در اردوگاه میرزاکوچک‌ چمخاله لنگرود برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی مجموعه‌های فرهنگی گیلان در لنگرود
کد خبر: 223318
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۷:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی پوریوسفی عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه مفاهیم فرهنگی از مباحث مهم جامعه امروز است اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل بهبود فضای فرهنگی جامعه افزایش سطح توانمندی و ارتقای علمی و معرفتی فعالان فرهنگی است.

مسئول کارگروه تربیتی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه پر اهمیت‌ترین عرصه در زمینه فرهنگ شاخه تربیت و پرورش نفوس انسان است خاطر‌نشان کرد: فعالان تربیتی به منظور رسیدن به این امر مهم باید به روز‌رسانی علمی و انگیزه‌سازی عملی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در این راستا کارگروه تربیتی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان در تلاش است تا فضایی مناسب را برای ارتقای توانمندی و انتقال تجربیات مجموعه‌های فرهنگی تربیت محور در استان گیلان فراهم کند گفت: این فضا به منظور ارتقاء هم‌افزایی و همدلی بین فعالان فرهنگی در گیلان ایجاد می‌شود.

پور‌یوسفی با اشاره به اینکه بر این اساس دوره آموزشی تربیت مربی مجموعه‌های فرهنگی گیلان تحت عنوان شهید ابراهیم هادی به مدت دو روز در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود تصریح کرد: از 70 مجموعه فرهنگی در سطح استان گیلان به منظور شرکت در این دوره دعوت شده است.

پوریوسفی با بیان اینکه از مجموعه‌های فرهنگی مذکور و از بین علاقمندان ثبت‌نام شده، این دوره با حضور 90 نفر از مربیان کانون‌های تربیتی گیلان برگزار می‌شود گفت: این دوره نخستین مرحله از سلسله دوره‌های تربیتی کارگروه تربیتی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان است.

مسئول کارگروه تربیتی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه تداوم برگزاری‌ دوره‌های بعدی این اقدام فرهنگی برنامه‌ریزی می‌شود تصریح کرد: این دوره با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این دوره فعالان فرهنگی نخبه استان گیلان هستند خاطرنشان کرد: دوره آموزشی تربیت مربی شهید ابراهیم هادی ویژه مربیان تربیتی مجموعه‌های فرهنگی استان گیلان به مدت دو روز در اردوگاه میرزاکوچک‌ چمخاله شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها