کد خبر: 224294
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

مراسم روز خبرنگار با یک هفته تاخیر در زاهدان برگزار می‌شود

رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد با یک هفته تاخیر در زاهدان برگزار می‌شود.

مراسم روز خبرنگار با یک هفته تاخیر در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 224294
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد شکوهی رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دلیل اینکه تلاش شده برای مراسم روز خبرنگار در سیستان و بلوچستان یکی از مسئولان کشوری هم حضور داشته باشد مراسم روز خبرنگار امسال با یک هفته تاخیر با حضورمعاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش شده مراسم امسال متفاوت تر از سال‌های قبل با برنامه‌های متنوع به صورت جشن باشد به همین دلیل اختتامیه جشنواره مطبوعات استان پس از چند سال وقفه به همت خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز 25 مرداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها برای بازدید و سرکشی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب در سیستان و بلوچستان از سوی اعضای خانه مطبوعات از جمله اقداماتی است که در روز خبرنگار انجام می‌شود تصریح کرد: ، تجلیل از پشکسوتان عرصه خبر و رسانه، تجلیل از خانواده شهید خبرنگار، تجلیل از برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان از جمله برنامه‌های مراسم روز خبرنگار است.

وی ادامه داد: مراسم امسال صرفا برای اعضای خانه مطبوعات در نظر گرفته شده به همین دلیل خبرنگارانی که تاکنون موفق به عضویت نشدند باید هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در خانه مطبوعات استان اقدام کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها