کد خبر: 236575
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۱۲:۱۷:۰۰
| |

آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم:

ملت ایران در برابر آمریکا زانو نخواهد زد

 امام جمعه قم گفت: بسیجیان و ملت ایران نه تنها در برابر آمریکا زانو نخواهند زد، بلکه پای متجاوزین را خواهند شکست.

ملت ایران در برابر آمریکا زانو نخواهد زد
کد خبر: 236575
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۱۲:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی و در جمع بسیجیان، گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم از اربعین سخن گفتند و ان شالله امسال نیز شاهد برپایی باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا(ع) خواهیم بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان نوک پیکان حرکت عظیم علمی هستند و پیران مجرب هم اگر خسته نباشند می‌توانند جوانان را همراهی کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه گفت: بسیجیان در تابستان دو رزمایش را برگزار کردند که تکمیل پروژه‌های مختلف از جمله خدمات بسیجیان بوده است که بنا بر آمار 60 درصد هزینه آن از خیرین و مردم تأمین کرده‌اند.

جوانان راه حل مشکلات هستند

وی اظهار داشت: ادامه خدمات در جهاد سازندگی و مبارزه با تروریست‌ها در شرایط فعلی و سال‌های دفاع مقدس و جهاد فرهنگی و علمی از جمله اقدامات مهم جوانان برای کشور بوده است و ایشان تأکید کردند جوانان راه حل مشکلات هستند.

آیت الله سعیدی افزود: رهبر معظم انقلاب روشنفکران غرب گرا که به دنبال ارتباط با بیگانگان هستند را خیانت‌کار دانستند و فرمودند عده‌ای به دنبال القای این تفکر هستند که هیچ راه حلی جر تسلیم برابر دشمن نیست و باید گفت که هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و کسانی که این فکر را ترویج می‌کنند در حال خیانت هستند.

وی تصریح کرد: بسیجیان و ملت ایران نه تنها در برابر آمریکا زانو نخواهد زد، بلکه پای متجاوزین را خواهد شکست و ملت ایران درس آموخته آن امامی هستند که فریاد زد «هیهات من الذله».

امام جمعه قم افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز دشمن تنها به دنبال رسیدن به اهداف خود از مسیر تحریم است و راه‌های دیگر بسته است و ما معتقدیم با تکیه بر توان داخل می‌تواند اقتصاد را سامان داد و سیلی محکمی به آمریکا زد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها