کد خبر: 254875
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

رئیس آموزش‌وپرورش شادگان تکذیب کرد:

تعطیلی مدرسه به دلیل ریزش گچ سقف کلاس در شادگان

 رئیس آموزش‌وپرورش شادگان با بیان تکذیب تعطیلی مدرسه حتی برای یک روز، اظهار کرد: به دلیل بارندگی‌های اخیر مقداری از ایزوگام سقف مشکل پیدا کرد و باعث عبور رطوبت و ریزش گچ سقف کلاس شد که مدیر مدرسه در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام نداد و با حضور اهالی و اعتراض آن‌ها بازدیدی از مدرسه صورت گرفت. طی بازدیدی که از مدرسه و کلاس مربوطه انجام شد، مشخص شد وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

تعطیلی مدرسه به دلیل ریزش گچ سقف کلاس در شادگان
کد خبر: 254875
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی باران‌های اخیر در خوزستان سقف یکی از مدارس شهرستان شادگان واقع در روستای سوده دچار مشکل شد و بنابر گزارش مردمی گچ سقف کلاس درس ریزش کرد و مدرسه چند روزی تعطیل شد.

عزیز مقدم رئیس آموزش‌ و پرورش شادگان، ضمن تکذیب تعطیلی مدرسه حتی برای یک روز، اظهار کرد: به دلیل بارندگی‌های اخیر مقداری از ایزوگام سقف مشکل پیدا کرد و باعث عبور رطوبت و ریزش گچ سقف کلاس شد که مدیر مدرسه در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام نداد و با حضور اهالی و اعتراض آن‌ها بازدیدی از مدرسه صورت گرفت. طی بازدیدی که از مدرسه و کلاس مربوطه انجام شد، مشخص شد وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

وی افزود: این مدرسه از جمله مدارس تخریبی و در برنامه برای بازسازی قرار دارد و مراحل ابتدایی کار نیز انجام شده است و برخی اختلافات ملکی بر روی زمین مدرسه علت تأخیر در شروع نوسازی است.

رئیس آموزش‌ و پرورش شادگان عنوان کرد: در شهر شادگان و روستاهای تابعه بیش از 25 مدرسه نیاز به نوسازی دارند که به اداره کل اعلام شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نوسازی درحال انجام است.

وی افزود: مدرسه کار و دانش شادگان که از مدارس پرجمعیت شهر است پس از باران‌های اخیر سقف برخی کلاس‌ها و همچنین سقف دفتر مدیر مدرسه نیز دچار مشکل شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها