کد خبر: 195440
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

معاون رئیس جمهوری:

شرط سن و تحصیل برای ارایه وام بانکی خلاف است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری در پاسخ به اینکه برخی بانک ها به متقاضیان بالای 55 سال وام پرداخت نمی کنند، گفت:هر متقاضی برای دریافت وام باید شرایط لازم را داشته باشد ولی شرط سن و تحصیلات کاملا خلاف مشخصی است.

شرط سن و تحصیل برای ارایه وام بانکی خلاف است
کد خبر: 195440
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری که روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات روستایی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران صحبت می کرد همچنین گفت: مهمترین و بهترین راه مقابله با تحریم ها را رونق صنعت گردشگری در کشور بویژه در روستاها دانست.


وی اضافه کرد: ایران در حوزه صنعت گردشگری می تواند کمتر از دو سال از فروش نفت درآمد بیشتری کسب کند.


این مقام مسئول ادامه داد: استان مازنداران در ایام نوروز 6 میلیارد و 700 میلیون تومان از کنسرت های بومی و محلی درآمد کسب کرد که این میزان با وجود شناخته نشدن، برای ایجاد اشتغال و توسعه کم نیست.


رضوی به حمایت از مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: این مهم نیز در دستور کار ما بوده ولی بهتر است مشاغلی توسعه و تقویت شود که به صورت مشارکتی و به نام شرکت تعاونی و سهامی خاص باشد یا اینکه دوام شغلی در مشاغل خانگی و ... وجود داشته باشد.

حمایت از تولیدات گیاهان دارویی


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری در ادامه با بیان اینکه حمایت از گیاهان دارویی و فرآوری شده باید در بخش تولیدات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد، گفت: این صنعت می تواند قدم های اصلی و مهمی در بخش درآمدزایی بردارد و شهرستانی مثل دماوند به دلیل کوهستانی بودن، قطعا گیاهان دارویی خوبی دارد.


وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان می توانند با 15 درصد آورده، در زمینه تولید و فرآوری گیاهان دارویی حرکت کنند.


رضوی همچنین با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در حوزه طرح های هادی روستایی نیز بر حفظ بافت قدیمی روستا تاکید و بیان کرد: اینکه این بافت به دلیل درآمدزایی و بوم گردی تخریب شود، اشتباه است.


شهرستان دماوند در شمال شرق تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها