کد خبر: 217421
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۴ ۱۳:۰۱:۰۰
| |

وزیر تعاون در مشهد:

دلالان هیچ تاثیر مثبتی در روند اقتصادی کشور ندارند

علی ربیعی گفت: بر خلاف کارآفرینان و تولیدکنندگان که مسیر پیشرفت اقتصادی را در هر کشوری رقم می‌زنند، دلالان اقتصادی هیچ گونه تاثیر مثبتی در عرصه اقتصاد کشور ندارند.

دلالان هیچ تاثیر مثبتی در روند اقتصادی کشور ندارند
کد خبر: 217421
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۴ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در جریان بازدید از کارخانه لوازم خانگی توانکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآفرینان و تولیدکنندگان و صنعتگران مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی را در هر کشوری رقم می‌زنند و برخلاف آنها دلالان اقتصادی هیچگونه تاثیر مثبتی در عرصه اقتصاد کشور ندارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکیدکرد: در شرایط فعلی باید از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کنیم تا از این طریق در مسیر رشد و توسعه اقتصادی قرار بگیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط موجود اقتصادی بیان کرد: صنعتگران کشور در وضعیت سختی قرار دارند و بیماری‌های مزمن اقتصادی را نیز شاهد هستیم و باید با حمایت و تدبیر مسئولان از این شرایط نیز عبور کنیم.

ربیعی با اشاره به تجربه سال 92 در این زمینه تصریح کرد: در آن شرایط اشتغال و تولید مناسبی را تجربه کردیم و قطعا می‌توانیم با تکیه بر آن تجارب شرایط سخت فعلی را نیز پشت سر بگذاریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها