کد خبر: 242819
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۹:۲۷:۰۰
| |

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد؛

خرید و فروش های اینترنتی زیر چتر حمایتی بیمه

سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:استارتاپ ها نیازمند پوشش های بیمه جدیدی نظیر بیمه محصولات و حمل و نقل در خرید و فروش های اینترنتی هستند.

خرید و فروش های اینترنتی زیر چتر حمایتی بیمه
کد خبر: 242819
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک با بیمه مرکزی در راستای سیاست های توسعه اقتصاد دانش بنیان گفت: سابقه همکاری ما با بیمه به چهارسال گذشته بر می گردد و اینبار خود صنعت بیمه پیش قدم شده است تا شرکت های دانش بنیان را حمایت کند.

وی افزود: استارتاپ ها با سایر شرکت ها متفاوتند زیرا نیازمند پوشش های بیمه جدیدی نظیر بیمه محصولات و حمل و نقل در خرید و فروش های اینترنتی هستند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: استارتاپ های جدیدی در حوزه بیمه تشکیل شده که نیازمند بسترسازی و فرهنگ سازی است و بسیاری از ساختارهای بیمه را حمایت می کنند.

وی گفت:در این استار تاپ ها قیمت ها کاهش و دسترسی مردم بیشتر خواهد شد.در آینده نزدیک با هماهنگی با مرکز بیمه از نوآوران و جوانان دانش پژوه حمایت خواهیم کرد.

ستاری تاکید کرد:بازیگران سنتی در تمام حوزه های مالی حضور دارند. حالا به جایی رسیده ایم که خود فعالان سنتی روی فین تک ها سرمایه گذاری می کنند.

وی اضافه کرد:در صنعت بیمه نیازمند سرویس های جدید به استارتاپ ها و همچنین ورود این فعالان اقتصادی به گسترش چتر بیمه ای هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها