کد خبر: 281150
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۷:۲۰:۰۹
| |

استفاده از لوله‌های گاز برای تخلیه آب مناطق سیل‌زده

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از انتقال حدود یک‌هزار متر خط لوله گاز 12، 30 و 40 اینچی بدون استفاده کشور به استان گلستان برای انتقال آب از مناطق سیل زده به سمت دریا خبر داد.

استفاده از لوله‌های گاز برای تخلیه آب مناطق سیل‌زده
کد خبر: 281150
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۷:۲۰:۰۹

اعتمادآنلاین| مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به گازرسانی به استان‌های سیل‌زده اظهار کرد: از زمان وقوع سیل تا کنون گاز هیچکدام از مشترکان استان گلستان قطع نشده است. اما در استان مازندران به دلیل اینکه سیل یکی از خط لوله‌های اصلی گاز را دچار آسیب کرد به مدت دو روز گاز 15 هزار مشترک قطع شد که این مشکل نیز برطرف شد.

وی در مورد استفاده از لوله‌های گاز بدون استفاده در کشور برای انتقال آب از سطح شهرهای سیل زده استان گلستان توضیح داد: تاکنون حدود 300 متر خط لوله گاز 12 اینچی به کمیته بحران استان گلستان برای ساختن پل روی آب تحویل داده شده است.

وی همچنین با بیان اینکه 300 متر خطوط لوله 30 اینچی و 40 اینچی تحویل این کمیته داده تا این لوله‌ها در زیر آب به کار گرفته شود، ادامه داد: 400 متر خط لوله 30 اینچی و 40 اینچی دیگر نیز از منطقه 9 عملیات در استان گیلان بارگیری شده و تا فردا ظهر به استان گلستان می‌رسد. به عبارت دیگر حدود 700 متر خط لوله گاز 30 اینچی و 40 اینچی به کمیته بحران استان گلستان تحویل داده می‌شود تا بوسیله آن‌ها آب مناطق سیل زده به موازات خط آهن از روی این خط منتقل و به سمت دریا تخلیه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها