کد خبر: 292434
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۲۰:۲۶:۰۰
| |

معاون اقتصادی وزارت کشور:

ممنوعیت ورود برندهای خارجی سبب رونق تولید می‌شود

بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور عنوان کرد: ممنوع شدن ورود برندهای خارجی، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی محسوب شده و با این مهم رونق تولید محقق می‌شود.

ممنوعیت ورود برندهای خارجی سبب رونق تولید می‌شود
کد خبر: 292434
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۲۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور عصر پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح توسعه یک واحد نساجی در قزوین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با ممنوعیت ورود برندها به کشور می‌توان امیدوار بود بستر خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و رونق بیشتر تولید مهیا شده و این فرصت باید به کیفی سازی محصول و افزایش تولید منجر شود.


وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای حفظ اشتغال کشور و فعال شدن واحدهای تولیدی استفاده شود تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.


او اظهار داشت: وزیر کشور به استانداران، فرمانداران و بخشداران تاکید کرده که کارهای لازم برای رونق تولید در کشور انجام دهند.


معاون امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در سال رونق تولید باید به گونه‌ای حرکت و برنامه ریزی کنیم تا هیچ واحد صنعتی به دلیل مشکلات ارزی، مدیریتی، مواد اولیه و یا موانع دولتی تعطیل نشود.


طرح توسعه واحد تولیدی «دسترنج رضا بافت» عصر پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و استاندار قزوین در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.


این طرح با اشتغال 250 نفر و اعتبار سه هزار میلیارد ریال در زمینه تولید انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ های تکسچر فعالیت دارد.


دین پرست همچنین از واحدهای تولید کاربراتور ، پمپ روغن و شمع خودرو و ام دی اف در شهرک صنعتی کاسپین قزوین دیدن کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.


معاون اقتصادی وزارت کشور همچنین عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین شرکت می کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها