کد خبر: 322143
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۵:۴۲:۳۵
| |

افزایش تولید میدان نفتی سعادت‎آباد در قالب قراردادهای جدید

عملیات اجرایی طرح افزایش تولید میدان نفتی سعادت‎آباد در قالب پروژه‎های EPC و EPD با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 245 میلیارد ریال، با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، به طور رسمی آغاز شد.

افزایش تولید میدان نفتی سعادت‎آباد در قالب قراردادهای جدید
کد خبر: 322143
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ۱۵:۴۲:۳۵

اعتمادآنلاین| بر اساس اعلام شرکت نفت مناطق مرکزی، رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این مراسم با اشاره به اهداف اجرایی طرح اظهار داشت: طرح توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد با هدف افزایش تولید روزانه سه هزار بشکه‎ نفت خام در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد و افزایش خوراک پالایشگاه شیراز اجرا می شود.

وی درباره جزییات این طرح افزود: پروژه توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد در دو بخش تحت الارضی و سطح الارضی توسط یکی از شرکت‎های خصوصی داخلی اجرایی شده است. در این رابطه، حفر دو حلقه چاه توسعه ای و تعمیر یک حلقه چاه، نصب تسهیلات سرچاهی، احداث در مجموع 14 کیلومتر خط لوله شش اینچ انتقال نفت، نصب تجهیزات تامین برق، توسعه چند راهه واحد سعادت‎آباد برای اتصال دو حلقه چاه جدید در بخش سطح الارضی این پروژه در دستور کار قرار دارد.

حاتمی، درباره طرح افزایش تولید نفت در قالب پروژه های EPC/EPD تصریح کرد: توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد بخشی از طرح توسعه سه میدان‎ نفتی سعادت‎آباد، دانان و نفت شهر است که در قالب پروژه های EPC/EPD توسط شرکت های داخلی و در حوزه جغرافیایی دو شرکت بهر‎ه‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و نفت و گاز غرب از شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اجرا می شود.

وی با اشاره به رویکرد وزارت نفت در اجرا و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، خاطرنشان کرد: علاوه بر در نظر گرفتن مسئولیت های اجتماعی در این پروژه‎ها، راه اندازی فاز توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در این منطقه را نیز به دنبال دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها