کد خبر: 327561
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۴:۰۳:۲۱
| |

سبزپوشی بورس در میانه کانال 255 هزار واحد

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران بیش از 984 میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد بیش از 2 میلیارد و 360 میلیون برگه سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 284 هزار و 977 نوبت معاملاتی بود.

سبزپوشی بورس در میانه کانال 255 هزار واحد
کد خبر: 327561
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۴:۰۳:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ ارزش کل معاملات امروز بورس تهران بیش از 984 میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد بیش از 2 میلیارد و 360 میلیون برگه سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 284 هزار و 977 نوبت معاملاتی بود.

امروز شاخص کل با تقویت 1076 واحدی تا میانه کانال 255 هزار واحدی پیش روی کرد. شاخص قیمت وزنی ارزشی نیز با رشد 290 واحدی درارتفاع 69 هزار و 56 واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن با رشد 962 واحدی در ارتفاع 63 هزار و 575 واحدی ایستاد و شاخص قیمت هم وزن با رشد 645 واحدی رقم 42 هزار و 624 واحدی را به نمایش گذاشت و شاخص ازاد شناور با افزایش 1636 واحدی در ارتفاع 284 هزار و 553 واحدی ایستادو شاخص بازار اول نیز با تقویت 411 واحدی رقم 186 هزار و 572 واحدی و شاخص بازار دوم با 3835 واحدی در ارتفاع 515 هزار و 831 واحد تثبیت شد.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران بیش از 984 میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد بیش از 2 میلیارد و 360 میلیون برگه سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 284 هزار و 977 نوبت معاملاتی بود.

بیشترین ارزش معاملاتی در نماد سیمرغ، نوری، تیپیکو،‌های وب، کماسه، خساپا و امین یکم رقم خورد و بیشترین حجم معاملاتی نیز در نماد بانک تجارت، خساپا، وبصادر، خپارس، خاذینح، ولساپا و سیمرغ رقم خورد.

بیشترین افزایش ارزش بازار در نماد اخابر، رمپنا، تاپیکو، خودور، جم، شپدیس و افق شاهد بودیم و بیشترین کاهش ارزش بازار نیز در نماد‌های شبندر، فملی، همراه، کگل، شبریز، کچاد و فولاد رقم خورد.

امروز نماد شرکت مخابرات ایران (اخابر) با 161 واحد مثبت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ثبت کرد و در مقابل نماد پتروشیمی بندرعباس (شبندر) با 124 واحد کاهش بیشترین تاثیر کاهنده را بر دماسنج بازار سرمایه داشت.

بیشترین ارزش معاملاتی به روال چند وقت اخیر درگروه شیمایی رقم خورد و پس از آن گروه خودور با فاصله معنی داری در رتبه بعدی از نظر ارزش معاملات قرار داشت.

در معاملات امروز نماد شرکت‌های پارس سرام (کسرام)، فنرسازیخاور (خفنر)، حمل‌ونقل‌توکا (حتوکا)، بانک خاورمیانه (وخاور)، افست (چافست)، فیبر ایران (چفیبر) و ملی سرب‌وروی ایران (فسرب) بیشترین افزایش قیمتی را تجربه کرد و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان تهران (ستران)، سامان گستراصفهان (ثامان)، سیمان‌شاهرود (سرود)، بیسکویت گرجی (غگرجی)، تولیدی مهرام (غمهرا)، تایدواترخاورمیانه (حتاید) و گروه‌صنایع‌بهشهرایران (وصنا) بشترین کاهش قیمتی را ثبت کردند.

امروز نماد شرکت‌های مخابرات ایران (اخابر)، نوش مازندران (غنوش)، پارس خودرو (خپارس)، صنعتی بهشهر (غبشهر)، ملی سرب‌وروی ایران (فسرب)، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کمند (کمند) و سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) با بیشترین صفوف خرید و تقاضا مواجه شدند و در مقابل نماد شرکت‌های صندوق درآمد ثابت امین یکم فردا (امین یکم)، صکوک اجاره خلیج فارس (صفارس 412)، گروه صنعتی ملی (وملی)، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کمند (کمند)، صکوک مرابحه سایپا (صایپا 203)، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کیان (کیان) و صکوک اجاره سایپا (صایپا 104) با بیشترین صفوف فروش و عرضه مواجه شدند.

در معاملات امروز نماد شرکت پارس سرام (کسرام) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره با محدودیت نوسان قیمت؛ مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف. بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد و در مقابل نماد معاملاتی شرکت عمران‌وتوسعه‌فارس (ثفارس 1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد.

منبع: تابناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها