کد خبر: 363872
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۸:۲۷:۵۹
| |

بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

برای تحقق رونق تولید باید دست تولید کننده را گرفت

محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکننده، گفت: برای این‌که بخواهیم شاهد رونق تولید در شاخصه‌ای مطلوب باشیم باید دست تولید کننده را گرفته و از او حمایت کنیم.

برای تحقق رونق تولید باید دست تولید کننده را گرفت
کد خبر: 363872
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۰۸:۲۷:۵۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره لزوم توجه به رونق تولید ملی و توجه به ظرفیت‌های داخلی، اظهار کرد: در شرایط تحریم کنونی قطعا باید به موضوع حمایت از تولید داخلی توجه کنیم. هرچه به ظرفیت‌ها، امکانات و ذخائر داخلی تکیه داشته باشیم قطعا خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: ما کشوری هستیم که از نظر ظرفیت ذخائر داخلی و تنوع این ذخائر بسیار قدرتمند هستیم. اگر بتوانیم به فرآوری این ذخائر داخلی توجه لازم داشته باشیم قطعا در جهان حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در حوزه حمایت از رونق تولید، قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی امری پیچیده است گاهی لوایحی برای تسهیل تولید در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود که در نتیجه کار را پیچیده می‌کند و در حوزه حمایت از تولیدکننده نتیجه‌ای معکوس می‌دهد که این موضوع به دلیل پیچیدگی‌هایی است که اعمال می‌شود. اگر بخواهیم از تولید داخلی حمایت کنیم باید مراحل را برای تولید کننده تسهیل بخشیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این همه پیچیدگی بر سر راه تولید کننده موجب می‌شود که سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری صرف نظر کنند. برای مثال تولیدکننده برای دریافت وام یا واردات مواد اولیه با مشکلاتی روبرو می‌شود که ما باید به رفع اینگونه موارد توجه کنیم.

بادامچی در پایان اضافه کرد: هرچه بتوانیم دست تولید کننده را بگیریم و از او حمایت کنیم در نتیجه شاهد آن خواهیم بود که رونق تولید در کشور به نتیجه خوبی دست پیدا می‌کند و در نتیجه دستیابی به رونق تولید شاهد یک قدرت اقتصادی در داخل و رونق مراودات اقتصادی در عرصه بین‌المللی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها