کد خبر: 369460
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۲۲:۴۲
| |

غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون مطرح کرد:

جلوگیری از گازسوزی 20 میلیون فوت مکعب در اهواز/ خرید از تولید کنندگان داخل به 50 میلیارد تومان رسید

غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: با استفاده از فناوری بهسوزی در مناطق نفت خیز جنوب، روزانه از گازسوزی 20 میلیون فوت مکعب در واحد‌های بهره برداری 2 و 3 نفت و گاز کارون جلوگیری شده است.

جلوگیری از گازسوزی 20 میلیون فوت مکعب در اهواز/ خرید از تولید کنندگان داخل به 50 میلیارد تومان رسید
کد خبر: 369460
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۰:۲۲:۴۲

اعتمادآنلاین| غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با اشاره به بازگردانی پساب‌های نفتی در حوزه نفت و گاز کارون اظهار کرد: روزانه 80 هزار بشکه پساب به حوزه نفت و گاز کارون اضافه می‌شود و آمار‌های تجمیعی نشان دهنده بازگردانی 20 میلیون بشکه پساب حوضچه‌ها را دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تصریح کرد:با استفاده از فناوری بهسوزی در مناطق جنوب، روزانه از گازسوزی 20 میلیون فوت مترمکعب در واحد‌های بهره برداری 2 و 3 جلوگیری شده است.

وی افزود: پروژه درخت کاری در کانون ریزگرد‌های جنوب شرق اهواز با همکاری سازمان منابع طبیعی در 3 هکتار زمین ظرف مدت 3 سال به ارزش 45 میلیارد ریال در مراحل نهایی است.

مفیدی ابراز کرد:پرداختی به شهرداری و اداره مالیات از سال 97 تا کنون به 190 میلیارد تومان رسیده است که از این منابع می‌توان برای رفع مشکل آلایندگی اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تصریح کرد: با اتکا به تولیدکنندگان داخلی نزدیک به 500 قلم به ارزش 54 میلیارد ریال ساخته شده است که عمدتا شامل ماشین آلات فرایندی پمپ‌ها و کمپرسورهابوده است.

وی ادامه داد: از سال 97 تاکنون میزان خرید از تولیدکنندگان داخلی به بیش از 50 میلیارد تومان رسیده است.

مفیدی با اشاره به پروژه آبرسانی به روستای غیزانیه ابراز کرد: ابرسانی به روستای غیزانیه روزانه 100 هزار لیتر از طریق تانکر‌های سیار در دست اجزا است و این شرکت اقداماتی در توسعه فضای اجتماعی و فرهنگی دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ابراز کرد: در زمینه کمک به هموطنان سیل زده اقدامات خوبی از سوی شرکت نفت و گاز کارون انجام داده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها