کد خبر: 393290
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت پخش و پالایش:

سقف ذخیره سوخت در کارت بنزین فعلا 360 لیتر است

سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی می‌گوید که سقف ذخیره بنزین در کارت های سوخت 360 لیتر در نظر گرفته شده و بر اساس قانونی که فعلا وجود دارد،کسانی که تاکنون سهمیه خود را مصرف نکرده اند، اردیبهشت سهمیه بنزین به حسابشان واریز نمی شود.

سقف ذخیره سوخت در کارت بنزین فعلا 360 لیتر است
کد خبر: 393290
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه کاهی سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه سهیمه ذخیره شده در کارت های سوخت افراد به هیچ وجه سوخت نمی شود، گفت: سقف ذخیره بنزین در کارت های سوخت در حال حاضر تنها 360 لیتر در نظر گرفته شده است .

او با اشاره به اینکه طرح سهمیه بندی بنزین از ابتدای آبان آغاز شده است، گفت: تا کنون 5 مرحله سهمیه سوخت واریز شده و مرحله 6 مربوط به سهمیه فروردین است .

سخنگوی شرکت پخش و پالایش ادامه داد: بر اساس قوانین فعلی ، چنانچه فردی سهمیه اش را تا اردیبهشت سال آینده مصرف نکنند، سهمیه بنزین این ماه را دریافت نخواهد کرد. اما اگر 300 لیتر در کارتش موجودی داشته باشد،می تواند 60 لیتر سهمیه این ماه را دریافت خواهد کرد.

به گفته کاهی، البته زیرساخت های لازم برای تغییر این رویه وجود دارد و ممکن است تا اردیبهشت دولت تصمیم جدیدی در رابطه با حفظ سهمیه سوخت خودروها اتخاذ کند.


برای مشاهده متن کامل خبر به لینک کوتاه : https://www.iran3bn.com/fa/tiny/news-1835 مراجعه فرمایید.

منبع: تریبون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها