کد خبر: 420780
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۷:۲۵:۲۴
| |

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

کنترل بازار ارز برنامه لازم دارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آنچه که اکنون یک امر ضروری محسوب می شود برنامه ریزی صحیح برای استفاده از منابع است.

کنترل بازار ارز برنامه لازم دارد
کد خبر: 420780
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۷:۲۵:۲۴

اعتمادآنلاین| رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده مجلس با اشاره به راهکارهای موجود برای حل مشکلات اقتصادی، بیان کرد: برای سامان دادن به هر یک از بازارهای ارز، مسکن، خودرو و کالاهای اساسی دولت و مسئولان اجرایی باید در گام اول برنامه ریزی دقیقی برای استفاده از امکانات کشور داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه مسکن دولت می تواند با تخصیص زمین ارزان قیمت و تسهیلات مناسب به مردم و بخش خصوصی به ساخت مسکن و تعادل بین عرضه و تقاضا کمک کند و از سوی دیگر هم راستا با این اقدام خانه های خالی نیز باید به عرصه مصرف بازگردند که یکی از ابزارهای آن بحث مالیات است.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: لازمه هر اقدامی داشتن منبع مالی مناسب است، اما اکنون دولت تحت تاثیر تحریم ها در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی برد، اما آنچه که اکنون یک امر ضروری محسوب می شود برنامه ریزی صحیح برای استفاده از منابع محدود است.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده تاکنون مسئولیت اجرایی نداشته ام و نمی توانم وعده دهم که اگر در سمت اجرایی بودم امروز چه می کردم ولی آنچه که واضح است ما در هر حوزه ای با بهره گیری از نظر کارشناسان می توانیم به سمت مدیریت صحیح منابع محدود پیش رفته و بهترین گزینه را برای بهبود اوضاع انتخاب کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها