کد خبر: 471756
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

توری‌های ساختمانی

در ساختمان سازی های مدرن و امروزی برای بالا رفتن سرعت ساخت و ساز و همچنین برای بالا رفتن کیفیت کار ساختمان سازی از توری های پیش ساخته ، مش ، پرسی ، رابیتس استفاده میشو. همچنین این توری ها برای بالا رفتن استحکام سازه نیز بسیار تاثیر گذار هستند.

توری‌های ساختمانی
کد خبر: 471756
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در ساختمان سازی های مدرن و امروزی برای بالا رفتن سرعت ساخت و ساز و همچنین برای بالا رفتن کیفیت کار ساختمان سازی از توری های پیش ساخته ، مش ، پرسی ، رابیتس استفاده میشو. همچنین این توری ها برای بالا رفتن استحکام سازه نیز بسیار تاثیر گذار هستند.

رابیتس

از مهمترین و بهترین توری های مورد استفاده برای ساختمان سازی ها ، گچ کاری ، سیمان کاری ، سنگ کاری و بیشتر برای مصارف سبک مورد استفاده قرار میگیرد رابیتس یا راویز است که بیشتر برای مصارف داخل ساختمان و برای مصارف غیر از محکم کاری ، بتن ریزی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

رابیتس در اندازه های 2.40 در 60 سانتی متر ساخته و تولید میشود که این متراژ میتوانند یک محیط 1.40 سانتی متری را پوشش و مورد استفاده قرار میگیرد. توری های رابیتس از ورق های فلزی و معمولا گالوانیزه ساخته میشود که برای بالا رفتن کیفیت کار رابیتس و جلوگیری از پارگی و خراشیدگی از ورق گالوانیزه ساخته میشود.

رابیتس ها بنا به نوع مصرف در تعداد چشمه ها ، ستون های و وزن های متفاوتی تولید میشود که مشتریان و مصرف کننده با کمی اطلاعات نسبت به نوع کار خود میتوانند مناسب ترین رابیتس خود را خریداری نمایند.

05

قیمت رابیتس


رابیتس بدلیل اینکه از ورق های گالوانیزه گرم با ضخامت 5 و 7 میلیمتر ساخته میشود قیمت آن به قیمت روز ورق گالوانیزه بستگی دارد که بهتر است برای اخذ قیمت رابیتس از منابع معتبر این کار صورت گیرد.


گروه تولیدی توفیقی تولید کننده انواع رابیتس با کیفیت بالا سعی کرده بهترین مشاوره را به مشتریان خود و به افرادی که قصر خرید رابیتس را دارند را ارائه دهند.

توری مش


توری مش یا توری جوشی که شبکه‌های میلگردی را تشکیل می‌دهند از برقرار کردن اتصال‌های جوشی که به واسطه دستگاه‌های اتوماتیک است ایجاد می‌شوند. مواد اصلی و تشکیل دهنده توری مش میلگرد میباشد که به دو صورت ساده و آجدار تولید میشود.

برای اتصال هرچه محکم‌تر این مفتول ها به یکدیگر از بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اتوماتیک دنیا توسط گروه تولیدی توفیقی استفاده می‌شود و توری های مش تولید شده با ضمانت برای استفاده شما عزیزان ثبت سفارش می‌شود.

مش های تولید شده از نظر نحوه تولید کار بسیار حساسی میباشد ، در واقع نحوه تولید مش در تعیین کیفیت محصول بسیار موثر میباشد بعنوان مثال هنگام تولید باید اندازه میلگرد با چشمه ها تناسب داشته باشد به نحوی که اگر اندازه میلگرد زیاد از حد باریک باشد و میلگرد ها روی هم قرار گیرند تا بهم جوش بخورند ، ممکن است گرمای تولید شده توسط خال جوش میلگرد ها را خشک نماید و در نهایت باعث شکستگی میلگرد شود.

02

از رایج‌ترین استفاده‌های توری مش در بتن ریزی و فونداسیون است، قرار گرفتن این توری در پایه‌های بتنی سبب افزایش مقاومت چند برابری بتن می‌شود و از طرفی از شکستگی بتن جلوگیری می‌کند.

انواع کاربرد توری مش


- استفاده در بخش‌های بتونی کامپوزیتی مانند کف‌ها و سقف‌ها
- استفاده برای افزایش استحکام دیوار
- کف و دیواره شبکه‌های آبرو و بتونی
- دیوارهای تونل‌ها
- در کف‌سازی سازه‌های صنعتی
- در کشاورزی

توری های مش تولید شده در 2 دسته کلی ساده و آجدار که اندازه‌های متنوع مفتول آن از 6 میلیمتر شروع میشود و تا 12 میلیمتر تولید می‌شود.

قیمت مش


اگر می‌خواهید از جدیدترین قیمت مش در بازار مطلع شوید پس به‌آسانی می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی قرارداده‌شده در صفحه با کارشناسان گروه توفیقی ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید چراکه قیمت‌های این‌طوری پرطرف‌دار هرروز در نوسان و قابل‌تغییر می‌باشد.

توری فنس


دومین و پرمصرف‌ترین نوع توری های فلزی را توری های فنس که نام های دیگر آن توری حصاری و توری پرسی است ، تشکیل می‌دهد .

همانگونه که از نام این نوع مصالح فلزی پیداست که برای حصارکشی و محدود کردن فضا استفاده می‌شود برای مثال از این توری فنس برای جدا کردن فضاهای حیوانات و برای حصارکشی اطراف باغ‌ها استفاده می‌شود .

ماده اولیه و اصلی تشکیل‌دهنده فنس توری گالوانیزه است، گالوانیزه به دلیل مقاومت بی‌همتای خود در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت بهترین ماده‌ای است که توانسته عنصر سازنده توری های حصاری را تشکیل دهد، مقاومت در برابر شکستگی و خوردگی و نیز افزایش انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های دیگر این ماده هستند.

ابعاد و سایزهای زیادی برای تولید این توری در گروه تولیدی فولاد توفیقی در دست اجراست اما به دلیل کاربردهای خاص این توری برخی از اندازه‌های آن بیشتر از دیگر نمونه‌ها به فروش می‌رسد برای مثال این توری که با ارتفاع 1.5 تا 3 متر در طول 15 تا 30 متر تولید می‌شود ، در اندازه‌های 2 متر در 20 متر بسیار بیشتر از دیگر نمونه‌ها به فروش می‌رسد.

با توجه به نوع نحوه جوش مفتول‌های گالوانیزه توری حصاری چشمه‌های ایجادشده در این توری اندازه‌ای بین 5.5 تا 7.6 سانتی‌متر خواهند داشت.

05

وزن هر 1 واحد توری حصاری با توجه به تنوع در قطر مفتول استفاده‌شده در آن متنوع است برای مثال مفتول‌های تشکیل‌دهنده‌ی آن می‌توانند از 2 میلی‌متر تا 3 میلی‌متر متغیر باشد.

قیمت فنس توری


ازآنجایی‌که قیمت فروش هر محصول وابسته به مواد تشکیل‌دهنده آن است و هرگونه تغییر در قیمت مواد اولیه موجب تاثیرگذاری در قیمت تمام‌شده محصول می‌شود بنابراین نوسان قیمت روزانه این محصول باعث شده تا قیمت‌های متغیری داشته‌باشیم.

اگر می‌خواهید از قیمت این محصول مطلع شوید کافی‌ست با مشاورین و کارشناسان گروه تولیدی فولاد توفیقی که 24 ساعت در روز و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات هستند تماس بگیرید و از طرفی شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره خرید رایگان سوالات خود را بپرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها