کد خبر: 487591
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۴۴:۰۷
| |

همه ابعاد زندگی هوشمندتر شده است! حتی شستن ظرف ها با شیر ظرفشویی!

امروزه دکوراسیون آشپزخانه اهمیت خاصی دارد. یک آشپزخانه زیبا و مدرن، حال و هوای کل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است که علاوه بر تاثیر در دکوراسیون، ارزش کاربردی بالایی نیز دارد. شیر آشپزخانه در هنگام شستن ظروف، شستن انواع سبزیجات و صیفیجات و... مورد استفاده قرار می گیرد.

همه ابعاد زندگی هوشمندتر شده است! حتی شستن ظرف ها با شیر ظرفشویی!
کد خبر: 487591
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۴۴:۰۷

اعتمادآنلاین| امروزه دکوراسیون آشپزخانه اهمیت خاصی دارد. یک آشپزخانه زیبا و مدرن، حال و هوای کل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است که علاوه بر تاثیر در دکوراسیون، ارزش کاربردی بالایی نیز دارد. شیر آشپزخانه در هنگام شستن ظروف، شستن انواع سبزیجات و صیفیجات و... مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شیر ظرفشویی در طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. قیمت شیر ظرفشویی نیز بسته به پیچیدگی تولید، مکانیزم عملکرد، وزن و نوع آبکاری آن متفاوت است. در ادامه با انواع شیر ظرفشویی آشنا خواهید شد.

شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری دارای شلنگی با قابلیت چرخش 360 درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.

شیر ظرفشویی

انواع شیر ظرفشویی


شیر ظرفشویی انواع متفاوتی دارد. در هنگام خرید شیر ظرفشویی کاربران باید با توجه به کاربرد و قیمت شیر ظرفشویی، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. عمده ترین دسته بندی شیر ظرفشویی طبقه بندی آن ها به دو دسته شیر ظرفشویی کلاسیک و شیر ظرفشویی اهرمی است. البته امروزه سایر انواع لمسی و هوشمند شیر آشپزخانه نیز به بازار عرضه شده است. هر یک از انواع شیر ظرفشویی مزایای خاص خود را دارند که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

شیر ظرفشویی اهرمی


شیر ظرفشویی اهرمی جایگزین شیرآلات کلاسیک یا پیچی قدیمی تر هستند و رایج ترین انواع شیر ظرفشویی به حساب می آیند. شیرآلات ظرفشویی اهرمی به انواع شیر ظرفشویی فنری، شیر ظرفشویی دوکاره و شیر ظرفشویی شاوری تقسیم می شود. تمام این شیرآلات آشپزخانه به واسطه دسته اهرمی باز و بسته می شوند. مزایای شیر اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک عبارت اند از:

طراحی مدرن و شیک


استفاده آسان و راحت؛ دیگر نیازی به پیچاندن دو فلکه شیر جداگانه نیست.


کیفیت بالا و عمر طولانی


در شیر ظرفشویی اهرمی کاربران با یک فشار کوچک و حرکت به چپ و راست، فشار و دمای آب را تنظیم می­کنند. این شیر­ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌های طلایی، کروم، سفید و حتی مشکی در بازار با قیمت بسیار مناسب عرضه می­شوند.

شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی لمسی


برای باز و بسته کردن شیرآلات آشپزخانه اهرمی حتما نیاز به تماس دست با دستگیره اهرمی وجود دارد. در صورتی که دستتان چرب یا کثیف باشد، احتمالا در هنگام باز کردن شیر ظرفشویی دچار مشکل می شوید و اهرم آن را نیز کثیف خواهید کرد.

اما روز به روز تمام ابعاد زندگی در حال هوشمند شدن است. حتی شستن ظرف ها! شیر ظرفشویی لمسی تکنولوژی جدیدی در زمینه تولید شیرآلات ظرفشویی است. در شیر ظرفشویی لمسی تنها با لمس قسمتی از تنه یا علمک شیر ظرفشویی می توانید آن را باز یا بسته کنید. شیر ظرفشویی لمسی علاوه بر طراحی مدرن، کاربری آسانی هم دارد. شیر ظرفشویی لمسی دارای دو نوع زیر است:

شیر ظرفشویی لمسی بدون اهرم که سنسور آن هنگام لمس تنه فعال شده و دکمه­ای نیز برای کنترل دمای آب دارد.
شیر ظرفشویی لمسی دارای اهرم که در صورت توقف سیستم هوشمند شیر به وسیله اهرم می توانید دما و جریان آب را کنترل کنید.


مزایای شیر ظرفشویی لمسی عبارتند از:

زیبایی: انواع شیرهای ظرفشویی هوشمند علاوه بر صرفه جویی در میزان مصرف آب، زیبا و شیک هستند و ظاهری مدرن را به دکوراسیون و سینک آشپزخانه می­بخشند.


نگهداری آسان: برای قطع و وصل جریان آب در شیر ظرفشویی هوشمند فقط کافی است با ساعد یا پشت دست خود بخش معینی از بدنه شیر ظرفشویی را لمس کنید. در صورتی که کف دست شما آغشته به مواد غذایی و یا چرب باشد، شیر ظرفشویی کثیف نمی شود و نیازی نیست هر روز آن را با مایع ظرفشویی تمیز کنید.

شیر ظرفشویی

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات، نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.


سخن آخر


در هنگام خرید شیرآلات سعی کنید اطلاعات کافی در مورد قیمت شیرآلات و مزایای هر مدل کسب کنید تا مناسب ترین شیرآلات را انتخاب نمایید. در این مقاله با انواع شیر ظرفشویی آشنا شدید. امروزه شیرآلات ظرفشویی در مدل­ها و رنگ­های مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی شیرآلات عرضه شده اند. شما با یک جستجوی ساده می­توانید مدل و رنگ دلخواه خود را بیابید. شیرآلات کاویان به عنوان یکی از تولیدکنندگان قدیمی شیرآلات اقدام به عرضه مستقیم شیرآلات بهداشتی به مصرف کنندگان کرده است. اگر به دنبال شیر ظرفشویی زیبا و در عین حال قیمت مناسب هستید، حتما به وب سایت رسمی شیرآلات کاویان سر بزنید و انواع شیرالات ظرفشویی را بررسی کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها