کد خبر: 511430
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

متوسط قیمت خرید آپارتمان در سه محله شمالی تهران

برای خرید خانه در مناطق 1 تهران و محله‌های لوکسش باید دستتان پر باشد. مناطق 1 تهران از جمله مناطقی هستند که از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند و آسایش و رفاه را برایتان به ارمغان می‏‌آورند. از جمله این امکانات رفاهی فروشگاه‌‏ها، مراکز خرید، بیمارستان‌‏ها، رستوران‏‌ها و پارک‌‏ها و محل‌‏های تفریحی و.. هستند. در این مطلب قصد داریم خرید آپارتمان در سه منطقه جردن، نیاوران و پاسداران را بررسی کنیم.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در سه محله شمالی تهران
کد خبر: 511430
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| خرید خانه یکی از دغدغه‏‌های این‏ روزهای مستاجران شده، همان‌ها که دیگر از اجاره‌نشینی خسته شده‌‏اند! آن‏‌ها درصددند خانه‌‏ای برای خود داشته باشند. فصل تابستان هم بهترین فصل‏ برای جابه‏‌جایی است. برای خرید خانه در مناطق 1 تهران و محله‌های لوکسش باید دستتان پر باشد. مناطق 1 تهران از جمله مناطقی هستند که از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند و آسایش و رفاه را برایتان به ارمغان می‏‌آورند. از جمله این امکانات رفاهی فروشگاه‌‏ها، مراکز خرید، بیمارستان‌‏ها، رستوران‏‌ها و پارک‌‏ها و محل‌‏های تفریحی و.. هستند. در این مطلب قصد داریم خرید آپارتمان در سه منطقه جردن، نیاوران و پاسداران را بررسی کنیم.

محله جردن


محلهٍٔ جردن در منطقه 1 ، منطقه 3 و منطقه 6 واقع است. جردن از جمله محله‏‌های خوش آب‌وهوای شهر تهران به شمار می‏‌آید. این محله در میان پایتخت‌‏نشینان به لوکس و مدرن بودن شهرت دارد. اینجا در بین خیابان‌‏های تهران پرآوازه بوده و تاریخچه‌ای طولانی دارد. نام خیابان جردن از نام ساموئل مارتین جردن، موسس دبیرستان البرز و آموزشگاه دخترانه آمریکایی گرفته شده است. فردی که آمریکایی بود، اما علاقه شدیدش به ایران موجب شد اینجا را وطن دوم خودش بداند. با وجود اینکه در سال‌‏های بعد، جردن نام‌‏های دیگری به نام (خیابان آفریقا) و (خیابان نلسون ماندلا) را به خود گرفت؛ اما همچنان در میان اهالی شهر با نام قبلی خود یعنی خیابان جردن شناخته می‌‏شود. در زمان‏‌های گذشته، کم و بیش در این محله خانه‌‏های ویلایی وجود داشت که متعلق به خاندان امان‏پور بود، اما امروزه اکثر خانه‏‌های ویلایی و قدیمی این خیابان جای خود را به آپارتمان‏‌ها و برج‏‌های لاکچری و مدرن داده‌‏اند. در نهایت محلهٔ جردن به یکی از محله‏‌های مرفه شمال شهر تهران تبدیل شده است. با این حال جردن برای کسانی که به دنبال آپارتمان‌‏های زیبا، باکیفیت، تازه ساخت و امکانات مطلوب هستند، گزینهٔ خوبی است. برای اطلاع از مظنه رهن و اجاره آپارتمان در جردن به سایت‌‏هایی چون دو نبش، کیلید، دیوار مراجعه کنید.

به طور مثال:

-برای خرید آپارتمانی 90 متری، دو خواب، فول امکانات دارای؛ «آسانسور، پارکینگ، انباری»، باید 7 میلیارد تومان هزینه در جردن بپردازید، قیمت هر متر مربع آن 77 میلیون و 778 هزار تومان است.

-جهت خرید آپارتمانی 130 متری، 3 خواب، تک واحد، فول امکانات، باید 7 میلیارد و 150 میلیون تومان پرداخت کنید. مظنه هر متر مربع آن 55 میلیون تومان است.

-قیمت کل آپارتمانی 75 متری، بازسازی شده، 10 سال ساخت، 1 خواب، فول امکانات، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است. قیمت هر متر مربع آن 73 میلیون و 333 هزار تومان است.

محله نیاوران


محلهٔ نیاوران در منطقه 1 و شهرستان شمیرانات قرار گرفته و جزو مناطق بالای شهر پایتخت شناخته می‌‏شود. نام پیشین این محله، "نی‌آوران" بوده زیرا در گذشته‌‏های دور، منطقه نیاوران محل کشت نیزار بود و مردم برای جمع‏‌آوری نی‏زارها به این منطقه می‌‏آمدند. نام این محله با گذشت زمان به "نیاوران" تغییر کرد. محله نیاوران به دلیل قرارگیری در شمالی‌‏ترین نقطهٔ شهر، آب‌وهوای خنک و دلپذیری دارد. نیاوران همواره محل تفریح و استراحت پادشاهان قاجار و پهلوی بوده و کاخ‌‏های مهمی مثل کاخ نیاوران و صاحبقرانیه در این محل ساخته شده‌‏اند. محله نیاوران از امکانات رفاهی متعددی نظیر، مراکز درمانی و بیمارستان‏‌ها، مراکز آموزشی، اماکن ورزشی، مراکز گردشگری و تفریحی، پارک‌‏ها و بوستان‌‏ها برخوردار است. منطقه نیاوران برج‏‌ها و خانه‏‌های ویلایی بسیار زیبا و چشم‌‏نوازی دارد. خیابان باهنر یکی از خیابان‌‏‏های اصلی، محله نیاوران به شمار می‌‏آید. در این خیابان، امکانات خدمات درمانی و رفاهی به وفور یافت می‏‌شود. برای آگاهی از مظنه آپارتمان نیاوران به سایت دیوار رفته و با پیشنهادهای شگفت‌‏انگیزش روبه‌‏رو شوید. یا به سایت‌‏های مشابهی چون دو نبش، شیپور، کیلید سر بزنید.

برای مثال؛

-مظنهٔ آپارتمانی 130 متری در نیاوران، 2 خواب، فول امکانات، تازه ساخت، طبقه 2، 16 میلیارد تومان بوده و قیمت هر متر مربع آن 123 میلیون و 77 هزار تومان است.

-برای خرید آپارتمانی 100 متری، 15 سال ساخت، دو خواب، دارای امکاناتی چون؛ آسانسور، پارکینگ و انباری، باید 7 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرد. مظنه هر متر مربع آن 75 میلیون تومان است.

-برای تهیه آپارتمانی 260 متری، 4 سال ساخت، 3 خواب، طبقه 6، فول امکانات، باید 26 میلیارد و 500 میلیون تومان بپردازید. هر مترمربع آن 101 میلیون و 923 هزار تومان قیمت دارد.

2

محله پاسداران


محلهٔ پاسداران در شمال شرق استان تهران قرار گرفته و نام خیابان اصلی این منطقه، خیابان (پاسداران) است. خیابان پاسدارن در زمان‏‌های قدیم به سلطنت‌‏آباد شهرت داشت. محله پاسداران منطقه 3 و 4 شهرداری تهران را پوشش می‏‌دهد و در امتداد آن‌‏ها وارد منطقه 1 می‌‏شود و به میدان نیاوران می‌‏رسد. پاسداران خیابان‏‌های مهمی از جمله؛ نگارستان، بوستان، اختیاریه، بهارستان، فرمانیه، گلستان، ضرابخانه، گل نبی، هروی، فرخی یزدی و... دارد. خیابان گلستان جزو بهترین خیابان‏‌های این محله به شمار می‌‏آید. پاسداران وسعت زیادی دارد و قیمت خانه‏ در هر منطقهٔ آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت آپارتمان های پاسداران در اینجا کلیک کرده و به سایت‌‏هایی چون دیوار، کیلید، دو نبش و شیپور سری بزنید. محله پاسداران به دلیل قرارگیری در شمال شهر تهران، آب‌وهوای نسبتا خوب و خنکی دارد، اما آلودگی هوا نیز در برخی روزهای سال دیده می‌‏شود. محله پاسداران از امکانات فراوانی چون؛ انواع بیمارستان‏‌ها، بیمارستان شهید لبافی‌نژاد و...، مدارس مقاطع مختلف، مسجد، حسینیه ارشاد، باشگاه اسپینو، مراکز خرید و کلینیک‏ دامپزشکی ایرانیان و سایر کلینیک‏‌ها برخوردار است.

برای نمونه؛

-قیمت کل آپارتمانی 180 متری در منطقه پاسداران، تازه ساخت، 3 خواب، فول امکانات، 9 میلیارد و 450 میلیون تومان است و باید برای هر متر مربع آن 52 میلیون و 500 هزار تومان، هزینه کنید.

-برای خرید آپارتمانی 110 متری، 2 خواب، 14 سال ساخت، فول امکانات باید 5 میلیارد و 700 میلیون تومان بپردازید. قیمت هر متر مربع آن 51 میلیون و 818 هزار تومان است.

-مظنه هر مترمربع آپارتمانی 100 متری، 5 سال ساخت، 2 خواب، فول امکانات، 58 میلیون تومان است. برای قیمت کل این آپارتمان باید 5 میلیارد و 800 هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها