کد خبر: 512798
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

کدام هتل یزد را برای اقامت انتخاب کنم؟

شهر یزد تنوع بالایی از اقامتگاه را دارد؛ از هتل‌های 5 ستاره تا اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی. اگر شما هم تصمیم دارید به یزد سفر کنید و می‌خواهید درباره هتل‌ها و رزرو آنلاین، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مطلب برای شماست.

کدام هتل یزد را برای اقامت انتخاب کنم؟
کد خبر: 512798
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شهر یزد تنوع بالایی از اقامتگاه را دارد؛ از هتل‌های 5 ستاره تا اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی. همین هم باعث شده تا بسیاری با بودجه و سلیقه‌های مختلف، این شهر دیدنی و کویری را برای مقصد بعدی سفرشان انتخاب کنند. اگر شما هم تصمیم دارید به یزد سفر کنید و می‌خواهید درباره هتل‌ها و رزرو آنلاین، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مطلب برای شماست.

بوتیک هتل هومان یزد


در کوچه‌های قدیم یزد که قدم بزنید، خانه‌های تاریخی بسیاری به چشمتان می‌خورد. یکی از این خانه‌ها، با نام بوتیک هتل هومان، بازسازی شده و آماده پذیرایی از مسافران است. این بوتیک هتل تعداد اتاق‌های زیادی ندارد و مکانی دنج و آرام برای استراحت در سفرتان به یزد را فراهم کرده. در فضای باز و حیاط بوتیک هتل می‌توانید از کافی‌شاپ استفاده کنید و به روم سرویس 24 ساعته در اتاقتان دسترسی داشته باشید.

هتل داد یزد


یکی از هتل‌های 4 ستاره که محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد، هتل داد یزد است. بنایی که 90 سال دارد و اتاق‌های روشن و دلبازش، لذت اقامت در یزد را دوچندان می‌کنند. امکانات و خدمات در هتل داد با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند. رستوران و کافه‌های متعدد، سونا و جکوزی، و استخر برخی از امکانات این هتل هستند. سالن همایش و کنفرانس هم امکان برگزاری مراسم و جلسات را به شما می‌دهند. یکی از مکان‌های دیدنی نزدیک به شما، آتشکده زرتشیان است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

هتل پارسیان صفائیه یزد


اگر به دنبال اقامت لوکس و تمام و کمال در یزد هستید، هتل پارسیان صفائیه، نیاز شما را برآورده می‌کند. هتلی که در برخی از اتاق‌های باصفا و بزرگش، چشم‌انداز باغ را هم دارید. خدمات به بهترین نحو توسط پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد ارائه می‌شود. و امکاناتی مانند کافی‌شاپ فضای باز، اینترنت، و رستوران ایرانی برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته شده است.

اقامتگاه سنتی پارس یزد


برای اقامتی مقرون به صرفه در محله تاریخی فهادان، اقامتگاه سنتی پارس در بین هتل‌های یزد انتخاب خوب و ایده‌آلی به نظر می‌رسد. این اقامتگاه هم در گذشته خانه‌ای تاریخی و مربوط به دوران قاجار بوده است. حیاط زیبا و نقلی آن، شما را به یاد خانه‌های بزرگان فامیل و اقوام می‌اندازد و یک نوشیدنی را در کنار حوض می‌توانید سفارش دهید. این اقامتگاه اتاق‌های 1 تا 4 تخته تمیز و راحتی دارد که اقامتتان را خاطره‌انگیز خواهد کرد.

رزرو هتل در یزد


سایت اسنپ‌تریپ بهترین تخفیف و قیمت‌ها را برای رزرو هتل یزد دارد. امکان مقایسه و بررسی گزینه‌های اقامتی به راحتی برایتان فراهم است و با کمک فیلترهای قیمت، نوع اقامتگاه، و بیشترین تخفیف، نزدیک‌ترین هتل به سلیقه دلخواهتان را در زمانی کم می‌توانید پیدا کنید. نظرات کاربران اسنپ‌تریپ و امتیازشان به تجربه اقامتی که در هتل یزد داشته‌اند، می‌تواند به شما در جهت پیدا کردن اقامتگاه مناسب، کمک کند. پشتیبانی اسنپ‌تریپ هم 24 ساعته خدمات ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها