کد خبر: 535818
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۶:۵۱:۱۸
| |

افتتاح ۴۵ تخت بیمارستانی در اسلامشهر با حضور وزیر کار

۴۵ تخت بیمارستانی در شهرستان اسلامشهر با حضور وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ۴۵ تخت بیمارستانی در اسلامشهر با حضور وزیر کار
کد خبر: 535818
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۶:۵۱:۱۸

باحضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر ۳ بخش با ۴۵ تخت بیمارستانی را در این مرکز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

​به گزارش فارس، در سفر چند ساعته وزیر کار، رفاه اجتماعی به شهرستان اسلامشهر که با پیگیری و دعوت مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی انجام شد، عبدالمکی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از نزدیک با پرسنل و مراجعین این مرکز دیدار و گفتگو و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات بیان شده را صادر کرد.

در راستای توسعه بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اسلامشهر  امروز ۳ جراحی مغز و اعصاب با ۲۴ تخت بستری،ارتوپدی با ۱۰ تخت بستری و پست آی سی یو و سی سی یو با ۱۰ تخت  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیش از حضور در مجموعه بیمارستان امام رضا(ع) از اداره تامین اجتماعی شهرستان اسلامشهر بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل و مراجعین به این اداره، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مبتلا به مردم در این اداره قرار گرفت و دستورات مساعدی برای پیگیری و رفع آنها صادر کرد.

عبدالملکی در ادامه سفر خود به شهرستان اسلامشهر از اداره بهزیستی این شهرستان نیز بازدید با پرسنل این مجموعه  دیدار و گفتگو کرد قول پیگیری و همکاری مساعد از طریق مراجع ذیربط  برای رفع معضلات این مرکز از قبیل زیرساختهای موردنیاز در زمینه های  خدماتی، رفاهی، ساختار نیروی انسانی و حقوق و مزایای پرسنل و رفع معضلات ساختمان ستادی بهزیستی اسلامشهر را داد.

وزیر کار و رفاه اجتماعی در پایان سفر خود به شهرستان اسلامشهر در جلسه ای که با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی ادارات بهزیستی،کارو تعاون، بیمه تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای در محل فرمانداری اسلامشهر تشکیل شد، حاضر و به مسائل این ادارات که در ۴۰ بند احضا وتهیه شده بود، رسیدگی و دستورات لازم و راهکارهای مناسب با آنها را ارائه دادو در خاتمه یاد آورشد که بندهایی از مشکلات مطرح شده را با همکاری سایر وزرا و در جلسه ای تخصصی تر با حضور نماینده مردم در مجلس  و مدیران ستادی ادارات ذیربط مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها