کد خبر: 535872
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۱۷:۰۳
| |

۳۰ میلیارد تومان اعتبار دستاورد شهرداری اردبیل از سفر وزیر کشور

شهردار اردبیل گفت: در سفر وزیر کشور ۳۰ میلیارد تومان به شهرداری اردبیل اعتبار تعلق گرفت که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری شد.

۳۰ میلیارد تومان اعتبار دستاورد شهرداری اردبیل از سفر وزیر کشور
کد خبر: 535872
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۱۷:۰۳

محمود صفری عصر امروز در هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل  اظهار کرد: در سفر اخیر وزیر کشور با رایزنی‌هایی که انجام گرفت، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری اردبیل داده شد که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری شد.

به گزارش فارس، وی افزود: این ماشین‌آلات از شرکت دلتا خریداری شده و طبق توافقات، اکثریت این دستگاه‌ها تا قبل از عید به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

برف‌روبی ۲ هزار کوچه اردبیل فقط با ۳ مینی لودر

شهردار اردبیل بیان کرد: در روزهایی که اردبیل روزهای بحرانی را پشت سرمی‌گذراند، تنها ۶ مینی لودر در اختیار شهرداری بود که ۳ مورد نیز از رده خارج بوده و تنها با ۳ مینی لودر نزدیک به ۲ هزار کوچه باریک، برف‌روبی شد.

وی ادامه داد: در ۱۲ سال گذشته هیچ‌گونه ماشین‌آلات سنگین خریداری نشده و گریدرهای موجود مربوط به سال ۱۳۴۷ بود و با وجود این کمبودها، نیروهای خدوم شهرداری در دمای منفی ۱۸ درجه به صورت شبانه روزی کار کردند.

شهرداری را با بدهی‌ها و تعهدات فراوان تحویل گرفتیم

صفری تشریح کرد: شهرداری اردبیل را با بدهی‌ها و تعهدات مختلفی از جمله بدهی ۱۷ میلیاردی مربوط به قیر در سال‌های گذشته و وام‌های مربوط به پل قدس که صرف اضافه کاری و آجیل شب عید کارکنان شده بود، تحویل گرفتیم و عملا شهرداری با بدهی‌ها و تعهدات مواجه بود به طوری که بدهی سال‌های گذشته به صاحبان ماشین‌آلات بخش خصوص، علت اصلی عدم همکاری آنان در مقابله با بحران اخیر برف بود.

شهردار اردبیل اظهار کرد: در روزهای اخیر، رایزنی‌های خوبی با بنیاد مسکن در خصوص تحویل شهرک کوثر به شهرداری انجام گرفته و طبق برنامه‌ریزی‌ها، زیرسازی و آسفالت مسیر منتهی به محل دفن زباله به ارزش ۵۰ میلیارد تومان و احداث ساختمان پزشکان در رضوان، از دستاوردهای همکاری با بنیاد مسکن است.

وی گفت: پل قدس فعلا در اختیار کارگاه بوده و تاکنون این پروژه به شهرداری تحویل داده نشده و تردد آزمایشی از مسیر اصلی این مسیر، صرفا در جهت کاهش ترافیک مربوط به این محدوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها