کد خبر: 536968
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۶:۰۱:۲۹
| |

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه در قشم در هشتمین روز دهه فجر

فرماندار قشم از غبارروبی مزار شهدا به نشانه احترام به مقام شامخ شهیدان و افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه عمرانی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در روستاها و شهر قشم خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه در قشم در هشتمین روز دهه فجر
کد خبر: 536968
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۶:۰۱:۲۹

محمد محمدحسینی تختی در آیین افتتاح پروژه‌ها گفت: افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر قشم با اعتبار 80 میلیارد ریال از جمله مهمترین پروژه هایی است که امروز افتتاح شد.

​به گزارش فارس، وی ادامه داد: شبکه داخلی داخلی توزیع آب در روستاهای گیاهدان، پی پشت و خالدین با اعتباری 100 میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

محمدحسینی تختی افتتاح پست برق الهیه را یکی دیگر از برنامه‌های امروز دانست و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی روکش آسفالت روستای زینبی و زمین ورزشی روستای کاروان به ترتیب با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال و و 2میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار قشم گفت: همچنین پروژه بهسازی و لایروبی اسکله صیادی رمچاه با اعتبار 320 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی کلنگ‌زنی پارک مرجان قشم را یکی از دیگر برنامه‌های امروز برشمرد و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این پارک با اعتبار 60 میلیارد ریال به سرانجام برسد.

به گزارش فارس، در هشتمین روز از دهه فجر، پروژه های عمرانی جزیره قشم با حضور امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت، حسن ماندگاری مدیرکل حراست استانداری هرمزگان، فرماندار، بخشداران، دهیاران و جمعی از مسئولین جزیره به بهره‌برداری رسیدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها