کد خبر: 541676
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۵:۳۹:۵۳
| |

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

کاهش بهای تولید کالا، راه حمایت از حقوق مصرف کنندگان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: کاهش بهای تمام شده کالا یکی از اصلی ترین و محوری ترین راه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد.

کاهش بهای تولید کالا، راه حمایت از حقوق مصرف کنندگان است
کد خبر: 541676
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۵:۳۹:۵۳

حشمت الله عسگری روز یکشنبه در نهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران افزود: تکریم و رعایت حقوق مصرف کنندگان در بلند مدت موجب افرایش اعتماد و ماندگاری در کنار رونق صادرات و تسخیر بازارهای صادراتی در منطقه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی حق داشتن اطلاعات کامل از تولید، انتخاب آزادانه،حق معامله منصفانه را از حقوق مصرف کنندگان دانست و یادآور شد: باید از سیاست های غیر اصولی آزار دهنده مصرف کنندگان اجتناب کرد و نباید مصرف کنندگان در معرض بی عدالتی قرار گیرند.

عسگری، آگاهی جامعه و مصرف کنندگان را از حقوق اساسی خود ضروری دانست و اظهار داشت: دستگاه های متولی باید دراین زمینه اقدامات فرهنگی لازم را به عمل آورند به گونه ای که مصرف کنندگان از فرایند تولید کالا، عوارض آن، شیوه مصرف، شرایط نگهداری، قیمت و خدمات پس از فروش کالا مطلع شوند.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به خدمات و اقدامات انجام گرفته در راستای تحقق اهداف تولیدکنندگان گفت: دفاع از حقوق تولیدکنندگان همواره مورد توجه و تاکید بوده و بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف در سطح استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری اختصاص یافته است و با اقدامات صورت گرفته تعداد ۳۵۶ واحد راکد طی ۲ سال گذشته احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

لازم به ذکر است در پایان همایش از تولیدکنندگان برتر استان تهران در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان و اجرای الزامات قانونی، تقدیر و تندیس یادبود اعطا شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها