کد خبر: 556222
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۶:۴۲
| |

کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت

شما می‌توانید با خرید کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت، حس خنکی و راحتی بسیار خوبی را در محیط کار یا منزل خود ایجاد کنید و از کار کردن زیر باد خنک کولر میتسوبیشی مخصوصا در هوای گرم لذت ببرید.

کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت
کد خبر: 556222
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۶:۴۲

شما می‌توانید با خرید کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت، حس خنکی و راحتی بسیار خوبی را در محیط کار یا منزل خود ایجاد کنید و از کار کردن زیر باد خنک کولر میتسوبیشی مخصوصا در هوای گرم لذت ببرید. امروزه کولر گازی میتسوبیشی در دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تولید می‌شود. این کولر گازی‌های منحصر به فرد دارای دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشند. یکی از قابلیت‌های مهم کولر گازی میتسوبیشی، وجود سیستم پیشرفته تصفیه هوا همراه با فیلتر گیاهی در آن می‌باشد. کاربرد این کولر گازی‌ها بسیار ساده بوده و مجهز به سیستم کنترل از راه دور می‌باشند.

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به مجهز بودن به محافظ فلزی برد الکترونیکی، سیستم عیب‌یابی اتوماتیک، پوشش ضد خوردگی در بدنه بیرونی و روشن شدن اتوماتیک آن پس از قطع برق اشاره کرد. کولر گازی میتسوبیشی با توجه به کم‌ مصرف بودن و کم صدا بودن توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های این کولر قابلیت تایمر ۲۴ ساعته آن می‌باشد. قابلیت تایمر ۲۴ ساعته آن، دمای محیط را یک دست نگه داشته و شما می‌توانید هنگام استراحت خوابی آرام و راحت را توسط کولر میتسوبیشی تجربه کنید. با معرفی بیشتر این کولر گازی در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت کولر گازی میتسوبیشی 30000

کولر میتسوبیشی قابلیت تحمل دما تا ۱۰ الی ۵۰ درجه سانتی‌گراد را دارد. برای پاک سازی این دستگاه به ابزار تخصصی یا افراد دیگری نیاز ندارید و به سادگی می‌توانید آن را تمیز کنید. این کولر دارای فناوری سرمایش سریع است و در عرض ۱۵ دقیقه می‌تواند محیط را کاملا خنک کند. برای اولین بار در جهان کمپانی میتسوبیشی از موتور اینورتر استفاده کرد‌. کولر میتسوبیشی ۳۰۰۰۰ دارای دو نوع عملکرد گرمایشی و سرمایشی می‌باشد. استفاده از آن برای مکان‌هایی با متراژ ۸۵ متر مربع مناسب است. کمپرسور اینورتر موجود در این محصول در برابر نوسانات برق از آن محافظ کرده و همین امر موجب افزایش طول عمر آن شده است.

در نهایت شما می‌توانید کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت را به صورت حضوری یا از طریق سایت https://coolerbahagholi.com به راحتی خریداری کنید. کولر گازی‌های میتسوبیشی در مدل‌های مختلفی وجود دارند که جزء با کیفیت‌ترین کولرهای بازار جهانی نیز شناخته شده‌اند. قیمت کولر میتسوبیشی با توجه به کارایی و ظرفیت آن محاسبه می‌شود و این قیمت در مدل‌های مختلف، متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ مدل‌های مختلف کولر میتسوبیشی می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای و با اخلاق فروشگاه بهاقلی در تماس باشید.

خرید کولر گازی

ویژگی‌های کولر گازی میتسوبیشی

 هنگام خرید کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت به ویژگی‌های آن توجه کنید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

1. تمیزکاری آسان

برای تمیز کردن این کولر می‌توانید پنل آن را به راحتی باز کرده و جهت تمیز کردن آن اقدام کنید. با این کار می‌توانید درون یونیت و خروجی هوا را کاملا تمیز کنید. تمیزکاری کولر میتسوبیشی قطعا در عملکرد هر چه بهتر و حتی کاهش مصرف برق آن تاثیر به سزایی دارد.

2. جریان هوای طولانی و وسیع

کولر گازی میتسوبیشی دارای ۲۴ حالت مختلف جهت توزیع هوای اتوماتیک است. این حالت‌ها شامل ۷ حالت به طرفین و ۶‌ حالت به صورت بالا و پایین می‌باشد.

3. فیلتر تصفیه هوا

فیلتر تصفیه هوای موجود در این کولر دارای قابلیت از بین بردن بوی نامطبوع موجود در هوا است. فیلتر هوای موجود در کولر گازی به نام استاتیک می‌باشد و می‌تواند تمامی گرد و خاک، گرده گیاهان، قارچ و انگلی که موجب آلرژی و حساسیت می‌شوند را به خود جذب کند. ناگفته نماند که قابلیت جذب ذرات کوچک همچون یک تار مو را نیز دارا می‌باشد.

4. فیلتر گیاهی کاتیشن

هنگامی که کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت را خریداری کردید، باید بدانید این کولر دارای یک فیلتر گیاهی به نام کاتیشن است. کاتیشن در واقع به ماده‌ای گفته می‌شود که در چای سبز وجود داشته و خاصیت ضد ویروس  و ضد اکسیدان دارد. بیش از ۱۰ سال می‌توان از این فیلتر گیاهی استفاده کرد. از مزیت‌های استفاده کاتیشن می‌توان به تصفیه هوا و پیشگیری از پخش ویروس و باکتری در محیط اشاره کرد.

5. آرام و کم صدا بودن

از آن رو که شرکت میتسوبیشی از به روزترین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود بهره می‌برد، موفق به ساخت محصولی کاملا بی‌صدا و آرام شده است.

6. دارای دو عملکرد در دو دمای مختلف

این کولرها در دو نوع سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

7. خاصیت ضد خوردگی

تمامی بدنه کولر گازی میتسوبیشی الکتریک به طور کامل از یک پوشش ضد خوردگی تشکیل شده است. این امر باعث شده تا کولر در برابر شرایط مختلف محیط تحت تاثیر قرار نگرفته و دچار پوسیدگی نشود.

خرید کولر گازی میتسوبیشی

عملکرد کولر میتسوبیشی

این کولر گازی‌ها دارای یک عیب‌یاب اتوماتیک هستند. برای مثال در صورتی که عملکرد کولر دچار مشکل شود، چراغی که بر روی یونیت داخلی وجود دارد شروع به چشمک‌ زدن می‌کند. سعی کنید برای عیب‌یابی کولر حتما از یک سرویس‌کار و متخصص کمک بگیرید. تمامی کولر گازی‌ها نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتوانند در طول عمر خود عملکرد مناسبی داشته باشند. این امر می‌تواند از خراب شدن ناگهانی کولر میتسوبیشی جلوگیری کند.

ظرفیت کولر گازی میتسوبیشی برای محیط خانه

قبل از خرید کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌‌ترین قیمت باید به تمامی مواردی که به آن اشاره می‌کنیم توجه کنید.

1. مساحت متراژ فضای مورد نظر (عملکرد کولر می‌تواند بر اساس کوچک یا بزرگ بودن فضای محیط متفاوت باشد.) بنابراین کولر گازی باید متناسب با فضا تهیه شود. 

2. بررسی تعداد افرادی که در محیط کار یا منزل سکونت دارند.

3. توجه به استفاده همزمان وسایل دیگر با کولر گازی میتسوبیشی (در برخی مواقع استفاده همزمان چند وسیله با کولر گازی می‌تواند دچار اختلال در عملکرد آن شود.)

4. بررسی و اندازه‌گیری کامل ارتفاع (اندازه‌گیری بلندی دیوار خانه تا سقف)

5. بررسی کامل فضای مورد نظر و تعداد در و پنجره‌های داخل آن

نصب کولر گازی میتسوبیشی

نصب کولر گازی میتسوبیشی

برای نصب کولر میتسوبیشی قبل از هر چیز باید محل دقیق و مناسب نصب کولر را انتخاب کنید. سپس از یک نصاب حرفه‌ای برای این کار کمک بگیرید. باید مراحل زیر جهت نصب کولر به دقت انجام شود:

1. اتصالات الکتریکی

2. نصب یونیت داخلی در محیط مورد نظر

3. اتصال کامل لوله‌ها

4. نصب یونیت خارجی یا کندانسور کولر گازی میتسوبیشی

5. شارژ گاز البته در صورت نیاز

6. انجام وکیوم کردن کولر گازی میتسوبیشی

سخن آخر

همان طور که به آن اشاره شد؛ کولر میتسوبیشی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که حتما از خرید آن با توجه به شرایط محیط مورد نظر خود، پشیمان نخواهید شد. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق، اطلاعات کافی در ارتباط با کولر گازی میتسوبیشی را به دست آورده باشید. شما می‌توانید با راهنمایی کارشناسان فروشگاه بهاقلی خریدی با کیفیت و مطمئن را تجربه کنید. خرید کولر گازی میتسوبیشی با ارزان‌ترین قیمت یکی از مزایای قابل توجه خرید از سایت ما https://coolerbahagholi.com می‌باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها