کد خبر: 601518
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۵:۰۲
| |

مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران خبر داد:

توزیع روزانه 5 هزار تن سیب و پرتقال در تهران

به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان تهران، روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و همین میزان سیب در استان تهران توزیع می شود که قیمت عمده آنها بین ۱۲ تا ۳۰ هزار تومان است.

توزیع روزانه 5 هزار تن سیب و پرتقال در تهران
کد خبر: 601518
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۵:۰۲

مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و همین میزان سیب در استان تهران خبر داد.

به گزارش مهر، دارایی نژاد با بیان اینکه تا امروز ۴۰ هزار تن سیب و پرتقال در میادین عمده فروشی عرضه شده است، تصریح کرد: بازار پرتقال تقریباً تأمین است اما نسبت میزان سیب به پرتقال کمتر بوده که اتحادیه تلاش خود را به کار گرفته تا کمبودی در بازار وجود نداشته باشد.

او درباره دلیل این کمبود گفت: امسال به دلیل بارندگی، تگرگ و سرمازدگی بخشی از سیب‌های درختی از بین رفتند.

به گفته دارایی نژاد تمام اتحادیه‌های ۳۱ استان هر یک جداگانه برنامه ریزی دارند تا توزیع به موقع انجام شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران درباره قیمت این دو قلم میوه هم گفت: در میادین عمده فروشی کف قیمت هر کیلو پرتقال ۱۲ هزار تومان و سقف آن ۲۰ هزار تومان تعیین شده است. وی اظهار کرد: فقط ۲ تا ۳ درصد پرتقال‌ها دست چین و با کیفیت ویژه بوده و هر کیلوی آن ۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی ادامه داد: قیمت سیب درختی هم از ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان تعیین شده و در این بخش از بازار هم حدود ۳ درصد سیب‌ها دست چین، واکس خورده و یک دست بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم و با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

دارایی نژاد پیش بینی کرد، از ۲۰ اسفند به بعد توزیع سیب و پرتقال بالای ۲۰ هزار تن باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها