کد خبر: 612768
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۰۰:۰۷:۰۷
| |

ملک کلنگی فروشی پیدا کنید، ۵۰۰ میلیون مژدگانی بگیرید!+تصویر

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در مورد املاک کلنگی نیز بعضا پیشنهاددهندگان ساخت، شماره تماس خود را روی در و دیوار املاک کلنگی نصب می‌‌‌کردند. این در حالی است که اکنون پیشنهاد معرفی ملک برای مشارکت روی آگهی‌‌‌های نصب شده بر در و دیوار شهر به‌‌‌ویژه در مناطق لوکس شمال شهر به چشم می‌‌‌خورد و آگهی‌‌‌دهندگان حاضر هستند بابت این موضوع مژدگانی قابل‌توجهی پرداخت کنند.

ملک کلنگی فروشی پیدا کنید، ۵۰۰ میلیون مژدگانی بگیرید!+تصویر
کد خبر: 612768
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۰۰:۰۷:۰۷

 روزنامه دنیای اقتصاد از افزایش تمایل برای خرید ملک‌ کلنگی در تهران خبر داده و تصویری نیز از آگهی مژدگانی برای پیدا کردن ملک کلنگی منتشر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، تازه‌‌‌ترین بررسی از وضعیت بازار زمین در پایتخت نشان می‌دهد ملک کلنگی گویا حکم «طلا» را پیدا کرده است. طی هفته‌‌‌های اخیر در مناطقی از شهر تهران و به شکل معنادار در نیمه شمالی شهر، مطالبه سازنده‌‌‌ها برای شناسایی ملک کلنگی به منظور شروع ساخت‌وسازهای جدید از شکل رایج و همیشگی خارج شده و روی دیوارهای شهر آمده است. پیش از این عموما فروشندگان و واسطه‌‌‌های فعال در بازار زمین مبتنی بر روال همیشگی بیش از هر چیز از ظرفیت فایلینگ در بستر فضای مجازی و عرضه آگهی‌‌‌های ملکی به شکل آنلاین استفاده می‌‌‌کردند. اگرچه ظاهر نصب آگهی ملکی روی دیوار تکراری به نظر می‌‌‌رسد، اما واقعیت این است که پیش‌تر این پدیده صرفا در مواقع رکود معاملات آن‌هم عموما معاملات آپارتمان‌‌‌های مسکونی آشکار می‌‌‌شد.

این روزنامه همچنین نوشته است: در مورد املاک کلنگی نیز بعضا پیشنهاددهندگان ساخت، شماره تماس خود را روی در و دیوار املاک کلنگی نصب می‌‌‌کردند. این در حالی است که اکنون پیشنهاد معرفی ملک برای مشارکت روی آگهی‌‌‌های نصب شده بر در و دیوار شهر به‌‌‌ویژه در مناطق لوکس شمال شهر به چشم می‌‌‌خورد و آگهی‌‌‌دهندگان حاضر هستند بابت این موضوع مژدگانی قابل‌توجهی پرداخت کنند.

مژدگانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها