کد خبر: 621166
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

روزنامه آفتاب یزد:

عضو شانگهای شدیم؛ الحمدالله اما خبردرمانی فایده‌ای ندارد

روزنامه آفتاب یزد نوشت: ایران به صورت رسمی به پیمان شانگهای پیوسته است. الحمدلله! اما خبردرمانی بی‌فایده است!

عضو شانگهای شدیم؛ الحمدالله اما خبردرمانی فایده‌ای ندارد
کد خبر: 621166
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۷:۴۰:۰۰

روزنامه آفتاب یزد نسبت به مانور فراوان رسانه‌های حامی دولت بر موضوع عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای اعتراض کرده و آن را «خبردرمانی» نامیده است.

به گزارش آفتاب یزد، در هر زمینه‌ای کم کار باشد در موضوع «خبردرمانی» بسیار کوشا هستند! در واقع آنچنان در این زمینه کوشا و فعال بوده که دیگر حربه «خبردرمانی» اثر خود را به طور کامل از دست داده است. این موضوع را در فقره آخر می‌توانید ملاحظه فرمایید.

آفتاب یزد سپس افزوده است: ایران به صورت رسمی به پیمان شانگهای پیوسته است. این خبر حسابی توسط مشتاقان و محبان در بوق و کرنا و به عنوان یک دستاورد بزرگ دولت معرفی شده است؛ الحمدلله! اما نکته‌ای که در این باره مغفول مانده و تقریبا کسی در مورد آن سخن نمی‌گوید آن است که این رخداد به خودی خود اثری بر اقتصاد ضعیف و بیمار کشورمان ندارد. اما رسانه‌های شیفته و بدهکار دولت به نوعی القا می‌نمایند که قرار است از همین امروز به واسطه این پیمان اقتصاد کشور زیر و رو شود.

این روزنامه یادآور شده است: بهرحال داستانی که در جریان است مشخص است: کارنامه دولت علی‌الخصوص در حوزه اقتصادی که صدای خیلی‌ها را حتی نزدیکان را بلند کرده موجب شده در هر موردی دولتی‌ها و دوستان‌شان رو به «خبر درمانی» بیاورند تا شاید فعل و انفعالی ولو مختصر در اقتصاد رخ دهد؛ ولی چنین نمی‌شود!نشان به آن نشان که پیوستن به پیمان شانگهای قیمت دلار را تکان نداد! دولت باید تغییر ریل دهد؛ خبردرمانی بی‌فایده است!

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها