کد خبر: 638215
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۱:۴۵:۳۴
| |

حباب سکه‌امامی چقدر است؟

یک کارشناس اقتصادی گفت: حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، حباب نیم سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حباب ربع سکه هم ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه‌امامی چقدر است؟
کد خبر: 638215
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۱:۴۵:۳۴

محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا در مورد اینکه روند افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ادامه‌دار خواهد بود یا قیمت‌ها فروکش خواهد کرد، بیان کرد: تاثیر تشدید جنگ در منطقه باعث شده است قیمت طلا افزایش یابد که ما امیدواریم شدت جنگ کاهش پیدا کند و با کاهش شدت جنگ شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم بنابراین چندان نمی‌شود به صورت دقیق برای روزهای آینده پیش‌بینی کرد که چه پیش خواهد آمد.

به گزارش همشهری آنلاین، کشتی‌آرای به تغییرات حباب سکه هم اشاره کرد و گفت: در هفته‌های گذشته که قیمت ارز و انس طلا دچار تغییر شد به نوعی تقاضا کاهش یافته و دادوستدها کم شده بود به همین دلیل حباب سکه هم کاهش پیدا کرده بود که تا این لحظه هم تغییر خاصی نکرده است. بر این اساس، حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، حباب نیم سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حباب ربع سکه هم ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

از نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر پرسیدیم که در شرایط فعلی چه توصیه‌ای برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار طلا و سکه دارند، دارد؟ کشتی‌آرای گفت: نکته‌ای که این روزها جالب توجه است این است که یک زمانی بود که برای سرمایه‌گذاری و خرید طلا، معاملات بیشتر به شکل فیزیکی و در بازار سنتی انجام می‌شد اما امروز صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا فعال هستند و هر کسی می‌تواند در بورس کالا به هر مقدار طلا خریداری کند.

وی ادامه داد: توصیه ما به مردم معمولا این است که در شرایطی که بازار آرام است برای خرید و فروش اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها