کد خبر: 639336
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

درخواست روزنامه اصولگرا از رئیسی؛ درباره ادامه کار شورای نمایشی‌-رفاقتی رقابت تجدیدنظر کنید

روزنامه جوان نوشت: طبق اظهارات سخنگوی شورای رقابت، این شورا در تعیین قیمت خودرو نقشی نداشته و گوش به فرمان وزارت صمت و سازمان حمایت است، از این رو افکار عمومی انتظار دارد رئیس‌جمهور در خصوص نحوه فعالیت و ادامه این شورای نمایشی و حتی رفاقتی تصمیم‌گیری کند.

درخواست روزنامه اصولگرا از رئیسی؛ درباره ادامه کار شورای نمایشی‌-رفاقتی رقابت تجدیدنظر کنید
کد خبر: 639336
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه اصولگرای جوان خواستار انحلال شورای رقابت شده است.

به گزارش جوان، شورایی که قرار بود بر قیمت‌ها و تنظیم بازار کالا‌های انحصاری نظارت کند، اکنون بعد از ۱۴ سال اعتراف می‌کند توان بررسی تمام جزئیات خودرو را ندارد. در طول این سال‌ها که مردم تصور می‌کردند قیمت‌گذاری خودرو از سوی شورایی بی‌طرف، عادلانه و منطقی تعیین می‌شود، اکنون بر اساس اظهارات سخنگوی این شورا، قیمت‌ها در معاونت خودرویی وزارت صمت و سازمان حمایت تنظیم و تأیید می‌شود و شورای رقابت نقش تشریفاتی دارد و فقط قیمت‌ها را به مردم اعلام می‌کند. اکنون این سؤال مطرح می‌شود که ماهیت وجودی این شورا چیست و آیا ادامه فعالیتش ضرورت دارد یا خیر؟

این روزنامه افزوده است: طبق اظهارات سخنگوی شورای رقابت، این شورا در تعیین قیمت خودرو نقشی نداشته و گوش به فرمان وزارت صمت و سازمان حمایت است، از این رو افکار عمومی انتظار دارد رئیس‌جمهور در خصوص نحوه فعالیت و ادامه این شورای نمایشی و حتی رفاقتی تصمیم‌گیری کند و در روند فعالیت این شورا تجدیدنظر شود چراکه تمام هزینه‌ها اعم از نگهداری ساختمان و حقوق و مزایای این شورا از محل بیت‌المال بوده است و باید بررسی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها