کد خبر: 216878
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

دونالد ترامپ:

دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای شکست سختی خواهند خورد

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه اختصاصی با این شبکه پیش بینی کرد که دمکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره به سختی شکست خواهند خورد.

دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای شکست سختی خواهند خورد
کد خبر: 216878
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز پیش بینی کرد چنانچه سیاست انتخاباتی دمکرات ها بر مساله منسوخ شده (برخورد)'ضابطین مهاجرتی و گمرکات' آمریکا (ICE) متمرکز باشد، به طرز بدی شکست خواهند خورد.


بنابراین گزارش،ترامپ دربرنامه 'ساندی مورنینگ' فاکس نیوز گفت: امیدوارم که دمکرات ها دراین مورد فکر کنند،چراکه آنها به بدی شکست خواهند خورد، ضابطین مهاجرتی و گمرکات آمریکا اقدام به دستگیری اعضای گروه تبهکار بین المللی دهه 80 میلادی که مقر آنها در لس آنجلس کالیفرنیا بود، کرده و آنها را اخراج می کنند. اگر از دست این گروه تبهکار خلاص نشوید آنگاه با کشوری مواجه خواهید بود که از رفتن به بیرون از خانه خواهید ترسید.


به گزارش ایرنا، انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا قرار است سه شنبه ششم نوامبر 2018 برابر با 15 آبان 1397 برگزار شود که در آن نمایندگان از 39 ایالت آمریکا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


دراین انتخابات تمامی 435کرسی مجلس نمایندگان و 33 کرسی از یکصد کرسی مجلس سنا برای نامزدهای انتخاباتی به رای گذارده خواهد شد.


برگزاری این انتخابات درست درمیانه دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ خواهد بود که درصورت پیشی گرفتن دمکرات ها دراین انتخابات و به دست آوردن اکثریت کرسی ها در مجلس نمایندگان، کار برای دولت ترامپ که هم اکنون اکثریت سنا و مجلس نمایندگان را در اختیار دارد، دشوار خواهد شد.


درحال حاضر از 435 کرسی مجلس نمایندگان آمریکا، جمهوریخواهان با در اختیار داشتن 240 کرسی در برابر 194 کرسی حزب دمکرات، از اکثریت برخوردار هستند.


درصورتی که حزب دمکرات بتواند دراین انتخابات 24 کرسی دیگر را از حزب جمهوریخواه پس بگیرد، آنگاه با کسب 218 کرسی در قبال 216 کرسی و تنها با اختلاف دو کرسی این حزب قادر خواهد بود اکثریت مجلس نمایندگان را از آن خود کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها