کد خبر: 216901
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۴۱:۰۰
| |

سخنگوی دولت اردن:

روابط ما با قطر خوب است و مطابق میلمان پیش می‌رود

سخنگوی دولت اردن اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مشروط کردن احیای روابط کشورش با قطر به بهبود روابط دوحه با ریاض و ابوظبی را تکذیب کرد.

روابط ما با قطر خوب است و مطابق میلمان پیش می‌رود
کد خبر: 216901
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه قطری به نقل از جمانه غنیمات، سخنگوی دولت اردن نوشت: روابط ما با قطر خوب است و مطابق میل‌مان پیش می‌رود. ما از حمایت قطر از کشورمان از طریق سرمایه گذاری و انجام پروژه‌های زیربنایی به ارزش 500 میلیون دلار و همچنین فراهم کردن ده‌ها هزار فرصت شغلی برای اردنی‌های مقیم دوحه، تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت اردن افزود: این کمک‌ها در چارچوب روابط برادرانه و همیشگی بین دو کشور است.

پیشتر قطر اعلام کرده‌ بود که 500 میلیون دلار به اردن کمک می‌کند و این حمایت از طریق سرمایه گذاری در طرح‌های گردشگری و زیرساخت‌های اردن است.

این در حالی است که در شش ژوئن 2017 درست یک روز پس از اینکه عربستان، مصر، امارات و بحرین قطع روابط دیپلماتیک خود با قطر را به دلیل آنچه آن را حمایت این کشور از "تروریسم" خواندند، اعلام کردند، اردن نیز از کاهش سطح نمایندگی دیپلماتیک خود با قطر خبر داد.

اما وزارت خارجه قطر تاکید کرد که تمیم بن حمد، امیر قطر پیامی را مبنی بر روابط دوجانبه بین دو کشور و راه‌های تقویت و تحکیم آن به ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن ارسال کرده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها