کد خبر: 236028
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۱:۴۷:۰۰
| |

احتکار کنندگان زیر تیغ ؛

هشدار سازمانهای امنیتی یمن به تجار و بازرگانانی که در بازار اخلال می کنند

سازمانهای امنیتی یمنی اخلالگران اقتصادی را به اقدامات قاطعانه و مجازات قانونی در صورتی که به بازی با قوت مردم،‌ احتکار و همسویی با اهداف متجاوزان ادامه دهند، تهدید کردند.

هشدار سازمانهای امنیتی یمن به تجار و بازرگانانی که در بازار اخلال می کنند
کد خبر: 236028
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۱:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمانهای امنیتی یمن به تجّار و بازرگانانی که در بازار اخلال می کنند هشدار دادند.


سازمانهای امنیتی یمنی اخلالگران اقتصادی را به در پیش گرفتن اقدامات قاطعانه و مجازات قانونی در صورتی که به بازی با قوت مردم و همسویی با اهداف متجاوزان ادامه دهند، تهدید کردند.


وزارت کشور یمن در بیانیه ای که ستاد اطلاع رسانی امنیتی آن را منتشر کرد به کاسبان بحرانها و آنهایی که از جنگها برای احتکار و گرانفروشی بهره برداری می کنند هشدار داد و اعلام کرد نیروهای متجاوز تلاش می کنند به قوت و روزی یمنی ها لطمه بزنند و کاسبان جنگ نیز به موازات متجاوزان و مزدوران بر رنج و سختی ملت می افزایند و کاسبان بحرانها برای افزایش قیمتها و احتکار کالاها و بستن مغازه ها برای ترساندن مردم می کوشند.


سازمانهای امنیتی در بیانیه خود تأکید کردند با کسانی که با روزی مردم کاسبی می کنند و همه تلاش خود را به کارگرفته اند تا بر رنج و مشقت مردم بیفزایند برخورد خواهد شد و هر تاجری که کالاها را احتکار کند یا قیمتها را به صورت توجیه ناپذیری افزایش دهد خودش را در معرض اقدامات قاطعانه قانونی قرار می دهد و دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده خواهد شد تا به سزای عملش برسد.


این بیانیه همچنین به کاسبان بحرانها و جنگها هشدار داد آسیب خواهند دید و متجاوزان علیه همگان خواه تاجران یا شهروندان توطئه می کنند. این بیانیه از همه مردم خواسته است با سازمانهای امنیتی همکاری کنند و هرگونه احتکار یا گرانفروشی توجیه ناپذیر را گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها